استاد دانشگاه تبریز پیشکسوت نمونه صنعتی استان شد

۰۳ مرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۴ کد : ۷۴۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۴۲۸۵

 


طی آیینی با حضور وزیر تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز به عنوان پیشکسوت نمونه صنعتی استان آذربایجان شرقی انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در همایش بزرگداشت روز صنعت و معدن از  دکتر میربیوک احقاقی عضو هیات علمی دانشکده مکانیک دانشگاه تبریز و مدیرعامل شرکت پمپ سازی نوید سهند به پاس بیش از سه دهه فعالیت برجسته و پایدار در صنعت پمپ سازی به عنوان پیشکسوت نمونه صنعتی استان آذربایجان شرقی تجلیل به عمل آمد.
همین گزارش حاکی است: این آیین با حضور دکتر علی ربیعی وزیر تعاون؛ کار و رفاه اجتماعی، دکتر مسعود پزشکیان نائب رییس مجلس شورای اسلامی، دکتر مجید خدابخش استاندار آذربایجان شرقی، دکتر رضا رحمانی قائم مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت، دکتر ایرج شهین باهر شهردار تبریز و جمعی از مسئولان استان برگزار شد.
در این ارتباط لوح سپاسی به امضای استاندار آذربایجان شرقی رسیده که در آن آمده است: رشد و پیشرفت اقتصادی هر کشور، مرهون مدیریت و تلاش بزرگانی است که با همت و پشتکار بی دریغ شان، در جهت اعتلای این ارزش، گامی بلند برداشته اند.
اکنون در سالی که مزین به شعار« حمایت از کالای ایرانی» است، از نقش ارزشمندتان به عنوان پیشکسوت نمونه صنعتی استان در سال 1397 که بیانگر درایت و مدیریت پرتوان جنابعالی و تلاش همکاران محترم آن شرکت است، قدردانی می نمایم.
امید است در پیشرفت و توسعه اقتصادی کشور اسلامی عزیزمان بیش از پیش موفق و موید باشید.
یادآور می شود: اخیرا نیز  دکتر میر بیوک احقاقی، نشان عالی مدیر سال 96 کشور را دریافت کرده است.
خاطر نشان می شود: دکتر میر بیوک احقاقی، دانشیار گروه آموزشی مکانیک دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز بوده و  چاپ از 17 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه 15 مقاله در همایش های ملی و بین المللی، ارائه 3  طرح پژوهشی، انتخاب به عنوان کارآفرین برتر استان در سالهای 91 و 92، انتخاب به عنوان کار آفرین برتر کشور در سال 91، مدیر ارتباط با صنعت دانشگاه تبریز، مدیر کارگاه آموزشی دانشکده و مدیر عامل شرکت پمپ سازی نوید سهند از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.

 

 


( ۲ )

نظر شما :