مسابقات فوتبال لیگ دانشگاه تبریز برگزار شد

۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۸ کد : ۷۴۱۰ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۰۷



 اولین دوره مسابقات فوتبال لیگ دانشگاه تبریز( 5 نفره)  به کار خود پایان داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز،  مسئول بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز، با اعلام  این خبر گفت: به مناسبت بزرگداشت هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز و گرامیداشت یاد و خاطره رزمنده بسیجی دکتر محمدرضا نیکجو اولین دوره مسابقات لیگ فوتبال 5 نفره دانشگاه با حضور هشت تیم در این دانشگاه برگزار شد.
دکتر یونس برزگر افزود: در این دوره از رقابت ها همکاران شاغل هیات علمی و کارمند در قالب تیم های شهدای دانشگاه، شهید توکلی، شهید باکری، شهید فرجی، شهید فائزی، استاد شهریار، وحدت و ربع رشیدی و در زمین چمن مصنوعی دانشگاه به رقابت پرداختند.
وی خاطر نشان شد: این مسابقات از نهم خرداد ماه سالجاری آغاز و بازی ها بصورت دوره ای برگزار شد و در بیست و هفتم تیرماه  این بازیها با معرفی تیم قهرمان به اتمام رسید.
دکتر برزگر با اشاره به نتایج بدست آمده، گفت: تیم های شهید توکلی با 17 امتیاز، شهید باکری با 15 امتیاز و شهدای دانشگاه با 12 امتیاز به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند. همچنین حسین سیاحی به عنوان آقای گل، امیر توکلی به عنوان بهترین بازیکن، مهدی مظلومی به عنوان پدیده مسابقات، اسماعیل سهرابی فر به عنوان فنی ترین بازیکن، یونس برزگر به عنوان بازیکن اخلاق و مهدی حسین پور به عنوان بهترین مدافع این مسابقات انتخاب شدند.
همین گزارش حاکی است: همچنین در هر بازی با حضور مسئولین اجرایی دانشگاه از دو نفر پیشکسوت فوتبالیست دانشگاه با اهدا لوح تقدیر و هدایای نفیس تقدیر بعمل می آمد.
 یادآور می شود: اولین دوره مسابقات فوتبال لیگ دانشگاه به همت بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز و همکاری مدیریت تربیت بدنی دانشگاه در زمین چمن مصنوعی دانشگاه برگزار شد.

 


( ۱ )

نظر شما :