نشست سراسری تشکل های صنفی اعضای هیات علمی به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد

۳۰ تیر ۱۳۹۷ | ۰۹:۵۶ کد : ۷۴۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۷۰

 

 

هفتمین نشست سراسری تشکل های صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه های سراسر کشور به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر احمد صفاپور دبیر هیات اجرایی شورای هماهنگی تشکل های صنفی اعضای هیات علمی در این آیین ضمن ارایه گزارشی از روند شکل گیری و اجرای برای اقدامات صورت گرفته، گفت: این نشست هفتمین نشست سراسری تشکل های صنفی اعضای هیات علمی است که این بار به میزبانی شایسته دانشگاه تبریز برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به تاریخچه برپایی این نشست های در سایر دانشگاه یادآور شد: در همین راستا خرداد 94 در دانشگاه علم و صنعت، آذر همان سال در دانشگاه مشهد، اردیبهشت و آذر سال 95 در دانشگاه خوارزمی، تیر ماه سال 96 در دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان و دی ماه همان سال در دانشگاه علامه طباطبایی برگزار شد.

عضو هیات علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در حال حاضر نزدیک 40 دانشگاه وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری عضو تشکل های صنفی هستند، تصریح کرد: این نشست های سراسری به منظور هم اندیشی، بحث و بررسی مسایل و مشکلات صنفی و رفاهی اعضای هیات علمی و به خصوص گسترش فعالیت های صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه ها برگزار می شود.

دکتر ضیاءالدین دائی کوزه کنانی دبیر نشست سراسری تشکل های صنفی اعضای هیات علمی در دانشگاه تبریز نیز در این آیین گفت: این نشست با محوریت چاره جویی و بررسی مسایل و مشکلات صنفی با حضور نماینده بیش از 15 دانشگاه از سراسر کشور به میزبانی این دانشگاه برگزار می شود.

به گفته وی در این نشست یک روز با هم اندیشی به مسایلی چون استقلال دانشگاه‌ها، حقوق تشکل ها، حضور دانشگاه در حال مسایل جامعه، مشکلات و دغدغه‌های صنفی و آموزشی دیگری از جمله رفاهی، بیمه، ارتقای شان و منزلت، ترفیع و ارتقاء اعضای هیات علمی و ... پرداخته خواهد شد.

همین گزارش حاکی است: این نشست یک روز با حضور نماینده و اعضای تشکل‌های صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه ها و پژوهشگاه های( تبریز، زنجان، صنعتی سهند، ولی عصر(عج) رفسنجان، گرگان، گنبد، گیلان، فردوسی مشهد، مازندران، حکیم سبزواری، همدان، مراغه، علم و صنعت، پژوهشگاه علوم انسانی ومطالعات فرهنگی و ... برگزار شد.

یادآور می شود: دکتر حمید کریمی، عضو هیات علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه تبریز به عنوان نماینده دانشگاه تبریز در شورای هماهنگی تشکل های صنفی اعضای هیات علمی است.

 

 


نظر شما :