کنگره اورآسیایی علوم ورزشی در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۲۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۲ کد : ۷۳۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۳۶


اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی مهرماه سالجاری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر، گفت: اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی در راستای سیاست های علمی اتحادیه اورآسیایی علوم ورزشی (ESSU) که یک سازمان غیر انتفاعی بین‌المللی بوده و سال 2017 در آنکارای ترکیه تاسیس شده است برگزار می شود.
 دکتر یعقوب بدری آذرین، با اشاره به  اهداف ایجاد این اتحادیه افزود: با توجه به بین‌رشته‌ای بودن علوم ورزشی این اتحادیه با هدف ارتقاء علم و پژوهش و ایجاد ارتباطات بین‌المللی بیشتر دانشمندان کشورهای اروپایی و آسیایی با یکدیگر ایجاد شده است.
وی اضافه کرد: درجلسات قبلی اتحادیه اورآسیایی علوم ورزشی (ESSU)، دکتر سعید نیکوخصلت، دانشیار گروه آموزشی فیزیولوژی ورزشی دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز نیز به عنوان نائب رئیس این اتحادیه برگزیده شده است.
دکتر سعید نیکوخصلت، دبیر اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی نیز با اشاره به اینکه این کنگره توجه ویژه‌ای به تقویت همکاری‌های بین‌المللی در سطوح محلی، منطقه‌ای و بین قاره‌ای آسیا و اروپا دارد، گفت: گردهمایی متخصصین و صاحب نظران علوم ورزشی داخلی و خارجی جهت ارائه آخرین دستاوردها و تبادلات علمی همزمان با رویداد تبریز 2018 و کمک به کاربردی نمودن یافته‌های دانشگاهی از اهداف اصلی این کنگره است.
نایب رییس اتحادیه اورآسیایی علوم ورزشی، افزود: این کنگره با حضور اساتیدی از کشورهای مختلف از جمله ایالات متحده آمریکا، رومانی،   ترکیه، بلغارستان، آذربایجان، مقدونیه، اسلواکی، بوسنی و هرزگووین، قبرس، عراق، تاجیکستان، ازبکستان و ... در قالب کارگاه‌های تخصصی و نشست‌های مختلف، 18 لغایت 20 مهرماه سالجاری(10 تا 12 اکتبر 2018) در دانشگاه تبریز برگزار خواهد شد.
دانشیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه تبریز با اشاره به نحوه ارسال مقالات و تاریخ های مهم کنگره افزود: متقاضیان ارسال مقاله می‌توانند مقالات خود را از طریق سایت همایش به آدرس  www.Essc-tabriz.com ارسال نمایند.
همچنین آخرین مهلت ارسال مقالات تا 15 مرداد 1397 بوده و اول شهریورماه نیز نتایج داوری مقالات اعلام خواهد شد.
وی با تاکید بر اینکه اتحادیه اورآسیایی علوم ورزشی، دانشگاه تبریز با محوریت دانشکده تربیت بدنی، پژوهشگاه تربیت بدنی و علوم ورزشی متولیان برگزاری اولین کنگره اورآسیایی علوم ورزشی هستند، یادآور شد: دکتر محمدرضا پورمحمدی به عنوان رئیس همایش، دکتر علی اصغر کوشافر به عنوان رئیس افتخاری همایش، دکتر وحید ساری صراف به عنوان دبیر علمی و دکتر جواد وکیلی به عنوان دبیر اجرایی همایش برگزیده شدند.

 


( ۷ )

نظر شما :