سالنامه تاریخی دانشگاه تبریز منتشر شد

۲۱ تیر ۱۳۹۷ | ۱۰:۰۰ کد : ۷۳۵۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۱۶

سالنامه تاریخی دانشگاه تبریز همزمان با آیین بزرگداشت هشتمین سده آموزش عالی در تبریز و هفتادمین سالگرد تأسیس دانشگاه مشتمل بر زندگی نامه مختصر اساتید و افتخار آفرینان دانشگاه در سال 1397 منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در راستای اجرای برنامه های پیش بینی شده در هفتادمین سالگرد تأسیس دانشگاه تبریز، از سوی ستاد برگزاری این آیین، سالنامه "اساتید پیش کسوت و افتخار آفرین دانشگاه" به جهت تاریخ نگاری منتشر شده است.
همین گزارش حاکی است: در این سالنامه بیوگرافی مختصر اساتیدی که با مرتبه علمی استاد تمام از دانشگاه تبریز بازنشسته شده اند، رؤسای دانشگاه از آغاز تا کنون، افتخار آفرینان دانشگاه شامل: اساتید نمونه کشوری، پژوهشگران برتر کشور، یک درصد دانشمندان برتر جهان، دانشمندان برتر جهان اسلام و چهره های ماندگار؛ در روز تولد آنها در تقویم درج شده است.
برهمین اساس همچنین اتفاقات و رویدادهای 70 ساله دانشگاه در روزی که اتفاق افتاده به طور خلاصه آمده و منبع خوبی برای اطلاع از تاریخ و گذشته دانشگاه بزرگ تبریز است که این مدارک همچنان در حال تکمیل است و در چاپ های آینده بر غنای آن افزوده خواهد شد.
خاطر نشان می شود: این سالنامه توسط مدیریت روابط عمومی دانشگاه تبریز طراحی و منتشر شده است.

 

 


نظر شما :