کسب رتبه دوم دفتر تحقیق آذربایجان شرقی

۱۶ تیر ۱۳۹۷ | ۱۷:۱۷ کد : ۷۳۳۹ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۸۶

 

 

بر اساس ارزیابی های عملکرد سال گذشته دفتر تحقیق استان آذربایجان شرقی که ریاست آن بر عهده دانشگاه تبریز است، رتبه دوم کشور را بدست آورد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این ارتباط لوح سپاسی از سوی محمد رضا رضوان طلب رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی به دکتر محمد رضا حسین زاده مسئول دفتر تحقیق استان آذربایجان شرقی آمده است.

نظر به اینکه مجموعه تحت مدیریت جنابعالی با به کارگیری همت و تلاش و همکاری صادقانه در دفتر تحقیق استان آذربایجان شرقی، بر اساس ارزیابی های صورت گرفته موفق به کسب رتبه دوم در سال 96 در تحقیق اهداف این مرکز گردیده است، بر خود لازم می دانم از تلاش های شما و همکاران متعهدتان در طول این مدت صمیمانه سپاسگزاری نموده و موفقعیت روز افزون شما را در خدمت به جامعه آموزش عالی کشور از خدواند متعال مسئلت نمایم. امید است این الگو بتواند در انگیزش رغبت های سایر همکاران موثر افتد.

همین گزارش حاکی است؛ دفتر تحقیق و ارزیابی اعضای هیأت علمی استان آذربایجان شرقی در سال 1388 یک سال بعد از تأسیس مرکز جذب اعضای هیأت علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری راه اندازی شده و هم اکنون این دفتر با دانشگاه های سراسری استان، واحدهای داشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه فنی حرفه ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی- غیردولتی و دفاتر تحقیق دیگر استان ها در خصوص فرایند جذب و تحقیق از اعضای هیأت علی همکاری تنگاتنگی دارد.

این دفتر از بدو تأسیس تاکنون در محل دانشگاه تبریز مستقر بوده و دکتر محمدرضا حسین زاده از دی ماه سال 1390 مسئولیت این دفتر را بر عهده دارند و طی سالیان گذشته بیش از 8100 پرونده در آن بررسی و به سرانجام رسیده است.


( ۵ )

نظر شما :