آزمون سراسری سال ۹۷ در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۰۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۵:۲۴ کد : ۷۲۹۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۵۶


همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری سال 97 در دانشگاه تبریز و 17 شهرستان استان از امروز پنجشنبه برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز ، همزمان با سراسر کشور آزمون سراسری سال1397 با شرکت 57408 نفر داوطلب طی روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم تیرماه در دو نوبت صبح و عصر  در سطح استان آذربایجان شرقی برگزار می شود.
همین گزارش حاکی است: آزمون سراسری سال 97 در استان و  18حوزه تبریز، آذرشهر، اسکو، اهر، بستان آباد، بناب، جلفا، چاراویماق، مراغه، سراب، شبستر، عجب شیر، کلیبر، مرند، ملکان، میانه، هریس و هشترود برگزار و داوطلبین می توانند برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.
خاطر نشان می شود: امسال 28937 در شهر تبریز و شش حوزه امتحانی به رقابت خواهند پرداخت و محل های آزمون داوطلبین شهر تبریز؛ دانشگاه تبریز، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، آزاد اسلامی واحد تبریز، آموزش و پرورش ( 21 مدرسه)، پیام نور تبریز و دانشگاه فنی و حرفه ای شماره یک خواهد بود.
  همچنین داوطلبین در نوبت صبح روز پنجشنبه؛ در رشته های ریاضی و فنی و علوم انسانی، عصر روز پنجشنبه؛ هنر، صبح جمعه؛ علوم تجربی و عصر جمعه؛ در رشته زبان خارجی به رقابت خواهند پرداخت و آغاز آزمون در نوبت صبح از ساعت 8 و در نوبت بعد از ظهر از ساعت 15:30 خواهد بود.
اضافه می نماید: دانشگاه تبریز حفاظت آزمون در استان آذربایجان شرقی است.


( ۷ )

نظر شما :