دانشگاه تبریز رتبه ممتاز کشور در برگزاری آزمون سراسری را کسب کرد

۰۷ تیر ۱۳۹۷ | ۱۴:۵۸ کد : ۷۲۹۵ اخبار
تعداد بازدید:۱۸۸۲


دانشگاه تبریز رتبه ممتاز برگزاری آزمون سراسری سال 96 کشور را کسب کرد که در این ارتبابط لوح تقدیری از سوی دکتر ابراهیم خدایی معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری و رییس سازمان  سنجش آموزش کشور به رییس و مدیر آموزشی و نماینده تام الاختیار دانشگاه تبریز اهداء شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در متن لوح سپاس دکتر خدایی رییس سازمان  سنجش آموزش کشور به دکتر محمد رضا پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز آمده است.
 بدین وسیله مراتب سپاس و قدر شناسی خود را از درایت و تدبیر جنابعالی که در تمثیت امور برگزاری ازمون های سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور در مقاطع مختلف تحصیلی مبذول داشته اید، ابراز می دارم.
بدون تردید مدیریت و دلسوزی جنابعالی به همراه تلاش شایسته دیگر همکاران خدوم و ساعی شما بخصوص نماینده محترم تام الاختیار در احراز رتبه ممتاز و انتخاب آن دانشگاه به عنوان یکی از مجموعه های برتر در برگزاری آزمون های سراسری سال 1396، منشاء بالندگی و ایجاد اطمینان آرامش و باور در نزد قاطبه داوطلبان و جامعه نسبت به جایگاه سازمان سنجش آموزش کشور بوده است.
امید است به یاری سبحان و در سایه توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) همچنان در مسیر خدمت به جامعه علمی کشور و فرزندان آینده ساز این مرز و بوم موفق و منصور باشید.
همین گزارش حاکی است: دکتر خدایی رییس سازمان  سنجش آموزش کشور همچنین با اهدای لوح جداگانه ای از دکتر داوود مختاری مدیر آموزشی و نماینده تام الاختیار دانشگاه تبریز تقدیر کرده است.


نظر شما :