رییس دانشکده فنی مهندسی مرند منصوب شد

۲۱ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۳:۳۶ کد : ۷۲۴۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۱۵


طی حکمی از سوی رییس دانشگاه تبریز، دکتر امیر باقری به عنوان رییس دانشکده فنی مهندسی مرند منصوب شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در این حکم که به امضاء دکتر محمدرضا پورمحمدی رییس دانشگاه تبریز رسیده، آمده است: نظر به سوابق و تجارب ارزنده جناب عالی، و با استناد به مفاد ماده 6 از آیین نامه جامع مدیریت دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، به موجب این حکم، با حفظ سمت آموزشی برای مدت دو سال به عنوان رییس دانشکده فنی مهندسی مرند تعیین می شوید.
خاطر نشان می شود: دکتر امیر باقری، استادیار گروه آموزشی ریاضی و نقشه برداری دانشکده فنی مهندسی مرند بوده و چاپ و ارائه بیش از 20 مقاله در مجلات ISI  و همایش های ملی و بین المللی، اجرای 4 طرح پژوهشی و  مسئول کتابخانه دانشکده، مشاور انجمن های علمی و معاونت آموزشی دانشکده از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است.
یادآور می شود: دانشکده فنی مهندسی مرند  در سال 1374 افتتاح و هم اکنون با بیش از 700 نفر دانشجو، 20 نفر عضو هیات علمی،  9 رشته و گرایش در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته  یکی از دانشکده های وابسته و اقماری دانشگاه تبریز است.
همچنین لازم به ذکر است: ساختمان جدید این دانشکده در اردیبهشت ماه سالجاری و همزمان با سفر استانی ریاست محترم جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس افتتاح گردید.


( ۱۱ )

نظر شما :