بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۰۹ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۲:۱۰ کد : ۷۲۰۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۵۴

 

مهلت ارسال مقاله به بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه انجمن شیمی ایران به میزبانی دانشگاه تبریز 17 خرداد ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشکده شیمی دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: در این کنفرانس اساتید برجسته از دانشگاه های مختلف کشور و همچنین برخی اساتید مدعو از دانشگاه های خارج از کشور (اسپانیا و استرالیا)  حضور خواهند یافت و در محورهای مختلف کنفرانس به ارائه سخنرانی خواهند پرداخت. 

دبیر علمی این سمینار اضافه کرد: ارائه مقالات در این سمینار به صورت سخنرانی و پوستر بوده و سخنرانی ها توسط اساتید خارجی و داخلی ارائه خواهد شد و کارگاه های آموزشی، نمایشگاه دستاورد ها، تجهیزات و مواد شیمیایی هم از دیگر برنامه های جنبی این سمینار است.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این سمینار گفت: فراهم نمودن زمینه تبادل افکار بین پژوهشگران، ارائه دستاورد های جدید پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه و کمک به حل مشکلات و معضلات کشوری از جمله اهداف برگزاری این سمینار است.

دکتر میر رضا مجیدی، همچنین با اشاره به محورهای این همایش، افزود: الکتروشیمی تجزیه ای، اسپکتروسکوپی تجزیه ای، کروماتوگرافی و روش های جداسازی، کمومتریکس، نانوشیمی، شیمی تجزیه و محیط زیست، شیمی تجزیه و آنالیز ترکیبات دارویی و غذایی،  شیمی تجزیه و مدیریت و آنالیز پسماند ها ،  شیمی تجزیه و صنایع شیمیایی از محورهای اصلی این سمینار   است.

به گفته وی نمایشگاه تجهیزات صنایع شیمیایی هم به مدت سه روز  با حضور شرکت ها و صنایع مرتبط جهت ارائه دستاوردهای نوین و  همچنین تبادل افکار با اساتید و دانشجویان برگزار می شود.

رییس دانشکده شیمی دانشگاه تبریز گفت: از دیگر برنامه های جنبی سمینار نیز می توان به برگزاری مراسمی به مناسبت هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز و همچنین گردهمایی فارغ التحصیلان مقطع دکترای شیمی تجزیه دانشگاه تبریز با حضور اساتید پیشکسوت اشاره کرد. دبیر علمی این سمینار با اشاره به اینکه این سمینار طی روزهای 12 لغایت 14 شهریورماه سال 97 برگزار می شود، خاطر نشان شد: اعلام نتایج داوری بیستم خرداد و آخرین مهلت ثبت نام 27 خردادماه سال 97 خواهد بود.

همین گزارش حاکی است: دکتر عبدالحسین ناصری، دبیر و دکتر سعید محمد سرورالدین، دبیر اجرایی این سمینار هستند.

یادآور می شود: اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان می توانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت سمینار به آدرس http://isac25.tabrizu.ac.ir/fa مراجعه نمایید.


( ۱ )

نظر شما :