اجرای برنامه های مختلف ویژه ماه مبارک رمضان در دانشگاه تبریز

۰۵ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۳۶ کد : ۷۱۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۲۸۸۷


ویژه برنامه‌های متنوع و مختلف قرآنی، فرهنگی و اجتماعی در ماه مبارک رمضان در دانشگاه تبریز اجراء می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، برگزاری دوره آموزش مجازی ویژه اساتید و کارکنان، جلسه تفسیر قرآن کریم، محفل انس با قرآن، قرائت روزانه، تبلیغ چهر به چهره در خوابگاه های دانشجویی و ... از جمله برنامه هایی است که توسط دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برگزار می شود.
بر این اساس طول دوره و مهلت شرکت در کلاس های دوره آموزش مجازی دانشگاهیان یک ماه بوده و اساتید و کارکنان برای ثبت نام و شرکت در کلاس‌ها تا تاریخ 31 خرداد ماه فرصت دارند در این دوره شرکت نمایند.
همچنین در این ایام جلسه تفسیر قرآن کریم هر روز در یکی از دانشکده ها با حضور اساتید و کارکنان آن دانشکده برگزار می شود و تشکیل حلقه های معرفتی در بین الصلاتین با حضور دانشگاهیان از دیگر برنامه های ایام ماه مبارک رمضان است.
لازم به ذکر است:  تبلیغ چهره به چهره از سوی مبلغان نهاد رهبری در تمامی خوابگاه های دانشگاه در طول این ایام به اجرا در می آید.
همین گزارش حاکی است: برگزاری روزانه سلسله جلسات معرفتی با موضوع های خلقت و آفرینش، عشق و محبت، ربوبیت و تدبیر، اراده و مشیت، احاطه و معیت، بندگی و عبودیت، ملک و ملکوت و همچنین شرح دعای صحیفه سجادیه از جمله برنامه های دیگری است که با حضورحجت الاسلام دکتر وزیری فرد معاون پژوهشی دانشگاه قم توسط بسیج دانشگاهیان در شبستان مسجد بزرگ دانشگاه تبریز برگزار می شود.
همچنین به مناسبت بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر نیز مراسم افطاری ساده از سوی بسیج اساتید دانشگاه تبریز در مسجد این دانشگاه برگزار شد.
یادآور می شود:  دوره فشرده آموزش روخوانی و روان خوانی قرآن کریم از سوی بسیج کارکنان شهدای دانشگاه برگزار و پس از پایان دوره و اخذ آزمون گواهی آموزش ضمن خدمت برای شرکت کنندگان صادر خواهد شد.
همین گزارش حاکی است: همچون سال های گذشته مراسم احیای شب های قدر نیز در این ایام توسط هیئت دانشجویی شهدای گمنام، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی و با نظارت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز در مسجد بزرگ این دانشگاه برگزار می شود.
لازم به ذکر است: فضاسازی در خوابگاه های دانشجویی از دیگر اقداماتی است که در این ایام از سوی مدیریت امورفرهنگی دانشگاه صورت گرفته است.


( ۴ )

نظر شما :