استاد دانشگاه تبریز به عنوان سرآمد آموزشی کشور انتخاب شد

۰۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۷ کد : ۷۱۸۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۰۷۱

 

استاد دانشگاه تبریز به عنوان یکی از سرآمدان آموزشی کشور در سال 1397 انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در سومین همایش ملی آموزش عالی کشور،که اردیبهشت ماه سالجاری در مرکز همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، دکتر محمدرضا نیشابوری استاد گروه آموزشی علوم و مهندسی خاک دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز به عنوان یکی از سرآمدان آموزشی کشور در سال 1397 انتخاب گردید.

همین گزارش حاکی است: در لوح تقدیری که با امضاء دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به وی اهداء شده، آمده است:

کارنامه درخشان شغلی و حرفه ای آن معلم بزرگوار و استاد ارجمند از احساس مسئولیت عمیق، دقت نظر و سخت کوشی آمیخته به رفتار محبت آمیز، سعه صدر، متانت و وقار، تواضع و خوش محضری و در یک کلام، از شخصیت وزین و اثرگذار انسان فرهیخته ای حکایت دارد که الگو و اسوه همکاران دانشگاهی و دانشجویان است.

به باور ما، نهال بارور توسعه علمی کشور و دستاوردهای افتخار آفرین آن، به ویژه طی سال های اخیر، نتیجه تلاش صادقانه بزرگوارانی چون جناب عالی است که همواره همت خویش را برای آموزش و پرورش جوانان دانشجو  و پیش برد علم کشور مصروف داشته و می دارند.

بدین لحاظ برخود فرض می دانیم مراتب مساعی مجدانه جناب عالی را در عرصه آموزش کشور، که با سجایای والای اخلاقی همراه بوده است، ارج نهیم و خود و همه همکاران آموزشی را به تاسی از راه و روش آن استاد فرزانه، به مثابه نمونه ای از سرآمدان آموزش کشور توصیه نماییم.

خاطر نشان می شود: دکتر محمدرضا نیشابوری استاد گروه آموزشی علوم و مهندسی خاک دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز بوده و چاپ و انتشار  بیش از150 مقاله در مجلات ISI و علمی پژوهشی، ارائه 125 مقاله در  همایش های ملی و بین المللی، ترجمه 1 جلد کتاب، اجرای 12 طرح پژوهشی، ثبت یک اختراع، استاد نمونه شاخه کشاورزی کشور در سال87، خاکشناس نمونه و استاد ممتاز در  چهاردهمین کنگره علوم خاک کشور در سال 94، استاد نمونه دانشگاه تبریز در سال 95،  مدیر گروه خاکشناسی، معاون پژوهشی دانشکده، رییس دانشکده کشاورزی، مدیر پژوهشی دانشگاه تبریز و عضو کمیته تخصصی برنامه ریزی کشاورزی وزرات علوم، از جمله سوابق علمی و اجرایی وی است. ایشان اسفند 96 به افتخار بازنشستگی نائل آمده اند.

همین گزارش حاکی است: در سومین همایش ملی آموزش عالی کشور، از 16 عضو هیات علمی دانشگاه های کشور به عنوان سرآمدان آموزشی کشور تجلیل  شد.


( ۷ )

نظر شما :