مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز به عنوان نمونه انتخاب شد

۰۲ خرداد ۱۳۹۷ | ۱۱:۰۶ کد : ۷۱۷۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۲۷

 

مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز سال 97  در بین دانشگاههای سطح یک کشور به عنوان مرکز نمونه انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در ششمین گردهمایی روسای مراکز بهداشت و درمان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز در بین دانشگاههای سطح یک کشور ( بالای 15000 نفر دانشجو) به عنوان نمونه انتخاب شد.

همین گزارش حاکی است: در لوح تقدیری که به امضاء دکتر سید ابوالحسن ریاضی، معاون امور دانشجویان داخل و دکتر منصوره سادات صادقی، مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان رسیده، آمده است: آینده روشن این سرزمین و سلامت نسل امروز و فردای آن مدیون تلاش هایی است که برای ارتقای سطح سلامت جامعه انجام می شود. مشارکت موثر در زمینه برنامه های بهداشتی و درمانی و ارتقای سلامت دانشجویان نمونه بارزی از این تلاشهای ارزشمند است.

ضمن ارج نهادن به تلاش ارزنده رییس و همکاران محترم آن مرکز در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دانشجویان عزیز کشور، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان " مرکز بهداشت و درمان نمونه در بین دانشگاههای سطح یک (بالای 15000 نفر دانشجو) در سال 1397" بر می گزیند.

خاطر نشان می شود: مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تبریز، در سال های گذشته نیز به عنوان مرکز نمونه و برتر دانشگاههای کشور انتخاب شده و خدمات چون پزشکی، دندانپزشکی، پرستاری و بهداشت محیط و تزریقات به دانشجویان، کارمندان و اعضای هیات علمی دانشگاه خدمات ارائه می نماید.

یادآور می شود: مرکز بهداشت و درمان زیرنظر معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز فعالیت می کند.

 

 

 


نظر شما :