موفقیت فارغ‌التحصیلان علوم تربیتی دانشگاه تبریز در آزمون‌های استخدامی دولت

۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۱:۲۰ کد : ۷۱۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۴۸

 

     بیش از 50 درصد فارغ‌التحصیلان رشته علوم تربیتی دانشگاه تبریز موفق به قبولی در آزمون‌های استخدامی دولت در استان آذربایجان‌شرقی و غربی شدند.

     به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر یوسف ادیب، رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز با اشاره به اینکه امروزه اشتغال یکی از دغدغه‌های اصلی دانشجویان و خانواده‌های آنهاست گفت: با حمایت همه جانبه هیأت رئیسه محترم دانشگاه، تلاشهای اساتید دانشکده و مدیریت محترم گروه‌ها و نیز پشتکار خود دانشجویان، دانش‌آموخته‌های توانمند و آماده بازارکار از دانشکده فارغ‌التحصیل شده و جذب بازار کار شده‌اند.

       رئیس دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی دانشگاه تبریز افزود: در سه آزمون اخیر استخدامی دولت علی‌رغم شرکت خیل عظیمی از داوطلبان استخدامی بیش از 116 نفر فارغ‌التحصیل رشته علوم تربیتی این دانشکده موفق به قبولی شده‌اند و 40 درصد قبولی آزمون استخدامی آموزش و پرورش در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی نیز از فارغ‌التحصیلان این دانشکده است.

      وی خاطر نشان شد: علاوه بر این تعداد، فارغ‌التحصیلان دیگری نیز در مراکز خصوصی همچون کلینیک‌های روان‌شناسی و دیگر سازمان‌ها، خارج از فرایند استخدام دولتی، جذب شده و مشغول کار هستند.

     یادآور می‌شود: در حال حاضر بیش از 850 نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی و در سه گروه آموزشی علوم تربیتی، روان‌شناسی، علم اطلاعات و دانش‌شناسی در دانشکده علوم تربیتی و روان‌شناسی مشغول به تحصیل هستند.


( ۹ )

نظر شما :