مسابقات منطقه ای شناخت فلزات در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۵:۵۴ کد : ۷۰۴۷ اخبار
تعداد بازدید:۲۵۱۱

 

اولین دوره مسابقات منطقه ای شناخت فلزات از سوی گروه مهندسی مواد  دانشکده مکانیک با شرکت دانشگاههای شمالغرب کشور در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرضا شبگرد، رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز با اعلام خبر گفت: با توجه به میزبانی مسابقات ملی متالوگرافی از سوی دانشگاه تبریز در مهرماه سالجاری و به جهت آمادگی بیشتر تیم اجرایی برای برگزاری، این مسابقه برگزار شد.

 رییس دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تبریز، افزود: این مسابقات با حضور 31 تیم از دانشگاه های تبریز، ارومیه، زنجان، صنعتی سهند، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی ارومیه، مراغه و بناب در سه مرحله تئوری و عملی برگزار شد.

دکتر محمدرضا شبگرد، اضافه کرد: بعد از مرحله تئوری و بر اساس سئوالات مطروحه و اعلام نظر تیم داوری، 17 تیم  موفق به حضور در  مرحله عملی شده و در دو قسمت شناخت فلزات و ریز ساختار شناسی  به رقابت پرداختند.

وی خاطر نشان شد: در پایان مسابقه تیم دانشگاه صنعتی سهند، تیم دانشگاه بناب و تیم دانشگاه تبریز به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

یادآور می شود: دکتر سید رضا دامادی، عضو هیات علمی گروه آموزشی مهندسی مواد دانشکده مهندسی مکانیک به عنوان مسئولیت برگزاری مسابقه را برعهده داشتند.

 


( ۵ )

نظر شما :