دانشجوی دانشگاه تبریز برگزیده جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار شد

۰۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | ۱۲:۳۳ کد : ۷۰۰۸ اخبار
تعداد بازدید:۱۹۷۸


دانشجوی دانشگاه تبریز عنوان برگزیده  دومین جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار  وزارت علوم، تحقیقات و فناوری را کسب نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، غلامعلی دهقانی دانشجوی مقطع دکتری رشته برنامه ریزی درسی دانشگاه تبریز و از فرزندان شاهد در دومین جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار  عنوان برگزیده را به خود اختصاص داد.
همین گزارش حاکی است: این جشنواره با هدف  افزایش انگیزه و تحرک تحصیلی و تقدیر از زحمات و تلاش‌های علمی جامعه هدف طرح شاهد و معرفی آنها به آحاد جامعه به‌عنوان ثمرات و نتایج اجرای طرح شاهد چهارم اردیبهشت در دانشگاه تهران برگزار شد.
یادآور می شود: جشنواره آموزشی- تحصیلی جایزه ملی ایثار پس از اعلام فراخوان در سطح کشور و جمع‌آوری مستندات علمی، پژوهشی و فرهنگی دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد در دو مرحله استانی و کشوری و در قالب کمیته‌های علمی،  داوری و انتخاب برترین‌ها بر اساس شاخص‌های اختصاصی صورت می گیرد.
خاطر نشان می شود: این جشنواره با مشارکت و تعامل دستگاه‌های آموزشی عضو طرح شاهد اعم از وزارتخانه‌های علوم، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آموزش‌وپرورش، دانشگاه آزاد اسلامی و مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه با حضور معاون اول رییس‌جمهوری، وزرا، روسای دستگاه‌های آموزشی و معاونین، روسای ستادهای شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها و استان‌ها و مسئولین عالی‌رتبه بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار و طی آن از مقام علمی و پژوهشی ۷۱ نفر از برگزیدگان طرح شاهد شامل دانشجویان، دانش آموزان و طلاب شاهد و ایثارگر تقدیر به عمل آمد.

 

 


نظر شما :