تقدیر صندوق رفاه دانشجویان از معاون دانشجویی دانشگاه تبریز

۱۹ فروردین ۱۳۹۷ | ۱۱:۱۴ کد : ۶۹۲۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۱۱۹


رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از دکتر حسین امامعلی پور به خاطر اقدامات موثر در حوزه رفاه و تغذیه تقدیر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، ذوالفقار یزدان مهر، مشاور وزیر و رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارسال لوح تقدیری از نقش ارزنده حوزه دانشجویی دانشگاه تبریز و دکتر حسین امامعلی پور، دبیر منطقه سه در تحقق موفقیت های این صندوق در سال 96 تشکر و قدردانی کرد.
همین گزارش حاکی است: در این لوح آمده است؛ بسیار خرسندیم که اعلام کنیم صندوق رفاه دانشجویان در سال های اخیر با برنامه ریزی و سازماندهی هوشمندانه، اقدام و عمل جهادگرانه و مدیریت مشارکتی مبتنی بردانایی و نیز با بهره گیری از دیگاه عالی مدیران و کارشناسان دانشگاهی سال های کم نظیر و سرشار از موفقیت را پشت سر گذاشت. رشد بسیار چشم گیر پرداخت وام و تسهیلات رفاهی و افزایش بی سابقه درآمد اختصاصی مبین تلاش همه جانبه، همکاران ستاد صندوق و دانشگاه ها است.به مصداق کلام گرانقدر " من لم یشکرالمخلوق، لم یشکر الخالق" لازم می دانم از نقش ارزنده و موثر جناب عالی و همکاران محترمتان در تحقق این موفقیت ها در سال 1396 تشکر و قدردانی نمایم.
یادآور می شود: توسعه رستورانهای مکمل و طرح تاک، صنعتی سازی سلف مرکزی، رتبه بندی سلفهای دانشجویی و خوابگاهها، ساماندهی خوابگاههای غیر دولتی، اعطای وام های مختلف به همه متقاضیان واجد شرایط، ارتقاء سطح خوابگاههای دانشگاه با ایجاد تسهیلات رفاهی  از جمله اقدامات معاونت دانشجویی دانشگاه تبریز در سال 96 بوده است.


نظر شما :