پیام تبریک رئیس دانشگاه تبریز به مناسبت عید نوروز و سال جدید

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۵:۳۸ کد : ۶۹۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۱۷


دکتر محمد رضا پورمحمدی رئیس دانشگاه تبریز عید باستانی نوروز و آغاز فصل بهار را به همه ایرانیان، به ویژه دانشگاهیان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این پیام تبریک بدین شرح است:
عید آغاز سال یادگار نیکان نیک ما و نوروز روایتگر آداب و سنن دیرین این دیار زیباست که همزمان با تحول طبیعت، روح زندگی را در کالبد کاینات دمیده و جلوه جمال الهی را با زیباهای بی شمارش عیان می کند.
امسال در حالی به استقبال بهار و سال جدید می رویم که بزرگداشت هشتمین سده آموزش عالی در تبریز و هفتادمین سالگرد تاسیس دانشگاه تبریز را گرامی خواهیم داشت. این دانشگاه در تبریز بزرگ، شهر علم و عالمان تاسیس شده و میراث دار دانشگاه بزرگ و بین المللی ربع رشیدی است و در طی تاریخ پرافتخارش دستاوردهای بی شماری در عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی برای ایران عزیز به ارمغان آورده و این همه را مرهون تلاش صادقانه تمامی اعضای خانواده بزرگ دانشگاه تبریز اعم از اساتید، دانشجویان، کارکنان و مدیران است.
اگر به عناوین موفقیت های دانشگاه در یک سال گذشته اشاره ای کنیم، حدیثی بسیار مفصل خواهد شد، که از گنجایش این مجال خارج است، لذا قدردانی خودم را از تمامی کسانی که در این موفقیت ها شریک بودنده اند، ابراز می دارم.
یقین دارم ایران اسلامی با زعامت مقام معظم رهبری و تدبیر و تلاش دولت قله های موفقیت را فتح خواهد نمود و ما دانشگاهیان نیز همچون همه احاد ملت دست در دست هم برای روزهای بهتر کشورمان تلاش خواهیم نمود.

اینجانب آغاز سال جدید را برای همه مردم شایسته و قدرشناس ایران به ویژه دانشجویان، دانشگاهیان و همکاران گرامی و خانواده محترمشان تبریک گفته و از درگاه خداوند بهترین‌ها را برایشان آرزو می‌کنم.»


                                                                                                                            دکتر محمدرضا پورمحمدی
                                                                                                                                 رییس دانشگاه تبریز


( ۶ )

نظر شما :