بیست و پنجمین کاروان راهیان نور دانشجویی دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۸ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۰:۳۲ کد : ۶۹۰۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۰۳۶


بیست و پنجمین کاروان راهیان نور ویژه دانشجویان دانشگاه تبریز توسط بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، بیست و پنجمین کاروان راهیان نور این دانشگاه ۱۷ اسفندماه در قالب دو کاروان با عنوان کاروان شهید محسن حججی ( ویژه برادران) و کاروان حضرت فاطمه زهراء (ویژه خواهران) و به ظرفیت بیش از 600 نفر برگزار شد.
همین گزارش حاکی است: کاروان راهیان نور دانشجویان دانشگاه تبریز به‌ عنوان بزرگ‌ترین کاروان دانشجویی کشور و با هدف خود آشنایی دانشجویان با فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار از مناطق عملیاتی، ارتقای سطح معنوی، تجدید میثاق با شهدا و زنده نگهداشتن یاد و خاطره آنها، طی روزهای هفدهم لغایت بیست و سوم اسفندماه به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور برگزار شد.
خاطر نشان می شود: شرکت‌کنندگان در این اردو از مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس از جمله مناطق فکه، طلائیه، دوکوهه، خیّن، شلمچه، برخی از یادمان ها و ... بازدید نموده و با اجرای برنامه‌های مختلف درباره ارزش‌های عمیق هشت سال دفاع مقدس به ایثار و فدارکاری‌های رزمندگان پرداخته شد.
یادآور می شود: بسیج دانشجویی دانشگاه تبریز از سال ۱۳۷۲ با حمایت‌های همه جانبه این دانشگاه، آغازگر اعزام بزرگ‌ترین کاروان دانشجویان به مناطق جنگی در سطح دانشگاه‌های کشور بوده است.

 


( ۲ )

نظر شما :