مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز به عنوان نمونه انتخاب شد

۰۷ اسفند ۱۳۹۶ | ۱۲:۴۶ کد : ۶۸۱۲ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۱۴

 

مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز عنوان نمونه مراکز مشاوره دانشگاه های وزارت علوم در سال 96 را به خود اختصاص داد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر حسین امامعلی پور، معاون دانشجویی دانشگاه تبریز، با اعلام این خبر گفت:  
براساس ارزیابی‌های صورت‌گرفته توسط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مرکز مشاوره دانشجویی دانشگاه تبریز به عنوان نمونه برگزیده شد.
دکتر حسین امامعلی پور با اشاره به رتبه بندی دانشگاههای نمونه افزود: دانشگاه تبریز، پس از دانشگاه گیلان رتبه دوم و دانشگاه های صنعتی امیرکبیر، صنعتی اصفهان، صنعتی خواجه نصیر، هنر، هنر اصفهان و هنر اسلامی تبریز بترتیب رتبه های بعدی را بدست آوردند.
معاون داشجویی دانشگاه تبریز اضافه کرد: انجام مشاوره های فردی و گروهی، برگزاری کارگاه های مختلف، برگزاری جلسات سخنرانی، روان سنجی، پیگیری های مددکاری، خدمات روان پزشکی، فعالیت های شعب مشاوره دانشجویی در خوابگاه ها و دانشکده ها، همچنین انجام طرح های پژوهشی و تحقیقاتی و ... از جمله معیارها و شاخصه های این انتخاب، بوده است.
همین گزارش حاکیست: بر همین اساس لوح تقدیری از سوی سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری صادر و در آن آمده است: پویایی هر سازمان در گرو خلاقیت ها و تلاش هایی است که از درون سازمان نشات می گیرد و هر تلاشی که در راستای به ثمر نشستن این خلاقیت ها باشد بی تردید نقش سازنده ای در تعالی سازمانی دارد.ضمن قدردانی و ارج نهادن به تلاش ارزنده رئیس و همکاران محترم آن مرکز در ارائه خدمات روانشناختی به دانشجویان عزیز کشور، بدینوسیله آن مرکز را به عنوان " مرکز مشاوره نمونه دانشجویی در سال 96" بر می گزیند.
اضافه می نماید: مرکز مشاوره دانشگاه تبریز در  سال های اخیر در چندین دوره نیز به عنوان مرکز مشاوره نمونه کشوری انتخاب و دکتر شهرام واحدی رئیس این مرکز، هم دبیر مراکز مشاوره دانشجویی دانشگاه های منطقه سه کشور را بر عهده دارد.

 


( ۲ )

نظر شما :