مسابقات ورزشی کارکنان دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۶ | ۱۱:۳۵ کد : ۶۷۱۱ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۷۱


به مناسبت هفتادمین سال تاسیس دانشگاه تبریز و بزرگداشت  ایام الله دهه فجر مسابقات ورزشی اساتید و کارکنان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز، با اعلام اینکه این دوره از مسابقات ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان و در ۶ رشته برگزار شد، گفت: در این دوره آقایان در رشته های فوتسال، والیبال و بدمینتون و بانوان در رشته های شنا، آمادگی جسمانی و دارت به رقابت پرداختند.
دکتر سعید اهری زاد، افزود: در رشته فوتسال اساتید که با حضور ۶ تیم و بصورت دوره ای برگزار شد، تیم های دانشکده علوم انسانی، دانشکده علوم طبیعی و دانشکده علوم ریاضی به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب کردند. همچنین در فوتسال کارکنان نیز که با حضور ۱۲ تیم برگزار شد تیم های بسیج کارکنان مقام اول، مدیریت حراست مقام دوم و  مدیریت امور فنی مقام سوم را بدست آوردند.
وی، اضافه کرد: در رشته والیبال نیز که  بصورت مشترک میان اساتید و کارکنان  و با حضور ۱۱  تیم برگزار شد تیم های اساتید کشاورزی مقام اول، دانشکده کشاورزی اهر مقام دوم و دانشکده ادبیات مقام سوم را کسب نمودند.
وی یادآور شد: مسابقات رشته بدمینتون نیز در حال برگزاری است.
دکتر اهری زاد، با اشاره به برگزاری مسابقات ویژه بانوان نیز گفت: در این دوره بیش از۷۰ نفر از بانوان در رشته های شنا، آمادگی جسمانی و دارت به رقابت پرداختند.
مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز، اضافه کرد: در مسابقات آمادگی جسمانی؛ فاطمه عدیمی مقام اول، صغری حاتم زاده مقام دوم و سیما مقدم- فرزانه کیومرزی مشترکا مقام سوم را کسب نمودند. همچنین رشته دارت با حضور ۳۵ نفر انجام گرفت که فائزه استادی، رقیه عبدی پور و فاطمه عدیمی بترتیب مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.
وی یادآور شد: در رشته شنا و ماده ۳۳ متر آزاد؛ صغری حاتم زاده، المیرا کوشاور و فاطمه حسینی و در ماده ۳۳ متر قورباغه؛ المیرا کوشاور، فاطمه حسینی و صغری حاتم زاده بترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند.
خاطر نشان می شود: مسابقات ورزشی کارکنان و دانشجویان همه ساله اجرا می شود که در ماه گذشته نیز مسابقات ویژه دانشجویان با شرکت بیش از ۸۰۰ نفر دانشجوی پسر در ۱۲ رشته و بیش از۵۵۰ نفر دانشجوی دختر در ۸ رشته بصورت میان دانشکده ای برگزار و نفرات برتر خود را جهت حضور در المپیادها و مسابقات دانشجویی کشوری شناخت.

 


( ۳ )

نظر شما :