بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه در دانشگاه تبریز برگزار می شود

۰۷ بهمن ۱۳۹۶ | ۰۹:۰۴ کد : ۶۶۶۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۸۷

 

بیست و پنجمین سمینار شیمی تجزیه انجمن شیمی ایران شهریور ماه سال 97 در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشکده شیمی دانشگاه تبریز با اعلام اهداف برگزاری این سمینار گفت: فراهم نمودن زمینه تبادل افکار بین پژوهشگران، ارائه دستاورد های جدید پژوهشی در زمینه شیمی تجزیه و کمک به حل مشکلات و معضلات کشوری از جمله اهداف برگزاری این سمینار است.

دکتر میر رضا مجیدی، همچنین با اشاره به محورهای این همایش، افزود: الکتروشیمی تجزیه ای، اسپکتروسکوپی تجزیه ای، کروماتوگرافی و روش های جداسازی، کمومتریکس، نانوشیمی، شیمی تجزیه و محیط زیست، شیمی تجزیه و آنالیز ترکیبات دارویی و غذایی،  شیمی تجزیه و مدیریت و آنالیز پسماند ها ،  شیمی تجزیه و صنایع شیمیایی از محورهای اصلی این سمینار   است.

استاد گروه شیمی تجزیه دانشکده شیمی دانشگاه تبریز اضافه کرد: ارائه مقالات در این سمینار به صورت سخنرانی و پوستر بوده و سخنرانی ها توسط اساتید خارجی و داخلی ارائه خواهد شد و کارگاه های آموزشی، نمایشگاه دستاورد ها، تجهیزات و مواد شیمیایی هم از دیگر برنامه های جنبی این سمینار است.

دبیر علمی این سمینار با اشاره به اینکه این سمینار طی روزهای 12 لغایت 14 شهریورماه سال 97 برگزار می شود، خاطر نشان شد:  آخرین مهلت ارسال آثار و مقالات 31 اردیبهشت، اعلام نتایج داوری بیستم خرداد و آخرین مهلت ثبت نام 27 خردادماه سال 97 خواهد بود.

 دکتر مجیدی، اضافه کرد: دکتر عبدالحسین ناصری، دبیر و دکتر سعید محمد سرورالدین، دبیر اجرایی این سمینار هستند.

یادآور می شود: اساتید، پژوهشگران، دانشجویان و علاقمندان میتوانند جهت دریافت اطلاعات بیشتر به وب سایت سمینار به آدرس http://isac25.tabrizu.ac.ir/fa مراجعه نمایید.

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :