پیام تبریک رئیس دانشگاه تبریز به مناسبت عید نوروز و سال جدید

۲۸ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۳:۰۲ کد : ۵۶۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۶۰۲

 

رئیس دانشگاه تبریز به مناسبت عید نوروز و آغاز فصل بهار؛ این عید باستانی را به ایرانیان، جامعه دانشگاهی به ویژه دانشگاهیان این دانشگاه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، متن کامل این پیام تبریک بدین شرح است:

«نوروز، صحیفه‌ای ملوّن از سرزندگی و طراوت و روایتگر فرهنگ غنی سرزمین عزیزمان، ایران است که از نیاکان پاک ضمیرمان به یادگار مانده و همه را به نو شدن و نو اندیشیدن و تفکر در قدرت لایزال پروردگار از برای تجدید حیات دعوت می‌کند و به عنوان کهن‌ترین سلسله پیوند آیین و سنن گذشته با حال است.

سالی که گذشت، نظام اسلامی با همراهی ملّت و تلاش و تدبیر دولت و در اجرای منویات مقام معظم رهبری گام‌های بزرگی به سوی تعالی و توسعه برداشت که نقش دانشگاه‌ها در این میان، به عنوان مغز متفکّر و چشم بینای جامعه بسیار حیاتی بود؛ بر همین اساس دانشگاه تبریز نیز در عرصه‌های بین المللی و ملّی دستاوردهای بسیار عظیم داشت. کسب چندین رتبه ممتاز توسط دانشمندان این دانشگاه در سطح جهان و ایران بدست آوردن بیش از ۲۰۰ رتبه برتر کشوری از سوی اساتید و دانشجویان در حوزه‌های مختلف علمی در سطح ملّی و قرار گرفتن در رنکینگ‌های بالای دانشگاه‌های جهان، فقط گوشه‌ای از موفقیت‌های دانشگاه تبریز در سال ۹۵ است و آخرین عناوین، قرار گرفتن در طرح ۵ دانشگاه تراز بین المللی و کسب رتبه پنجم دانشگاه‌های ایران بود. همه اینها در سایه همّت تمامی ارکان دانشگاه اعم از اعضای هیأت علمی، دانشجویان و کارکنان به دست آمد.

در حالی به استقبال سال جدید می‌رویم که بار دیگر جهانیان جلوۀ اتحاد میان مردم و نظام را به نظاره خواهند نشست و انشاءالله ملّت با خلق حماسۀ ماندگار دیگری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در اوایل سال ۱۳۹۶ نشان خواهند داد که برای توسعه و پیشرفت ایران همیشه همدل و همگام هستند.

اینجانب آغاز سال جدید را که با ولادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) متقارن شده است، برای همه مردم شایسته و قدرشناس ایران بویژه دانشجویان، دانشگاهیان و همکاران گرامی و خانواده محترمشان تبریک گفته و از درگاه خداوند بهترین‌ها را برایشان آرزو می‌کنم.»

دکتر محمدرضا پورمحمدی

رییس دانشگاه تبریز

 


( ۱۹ )

نظر شما :