گشایش دو نمایشگاه خیریه در دانشگاه تبریز

۱۶ اسفند ۱۳۹۵ | ۱۰:۵۸ کد : ۵۶۵۹ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۲۲

نمایشگاه خیریه «عیدونه» و بازارچه خیریه بهار مهربانی با حضور اعضای هیات رییسه و جمعی از مدیران و دانشجویان در دانشگاه تبریز گشایش یافت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، نمایشگاه خیریه عیدونه از سوی کانون خیریه دانشجویی آینه مدیریت فرهنگی دانشگاه تبریز در بیش از ۱۰ غرفه از آثار هنری و صنایع دستی دانشجویان با هدف تشویق دانشجویان و دانشگاهیان برای مشارکت در فعالیت‌های امور خیریه، کمک به قشر نیازمند جامعه و به خصوص دانشجویان، کمک به کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و به ویژه کودکان مبتلا به سرطان بیمارستان کودکان تبریز برای بازدید علاقمندان دایر شده است.
بر اساس این گزارش، آب و آینه، کاریکاتور، ظروف سفالی، کوزه گری، آشپزی، گل و گیاه، عکاسی، غرفه شما و... از جمله غرفه‌های اصلی این نمایشگاه است.
همین گزارش حاکی است: عواید حاصل از فروش آثار هنری و فرهنگی این نمایشگاه و به ویژه کمک های خیریه جمع شده در این نمایشگاه برای امور خیریه و کمک به کودکان مبتلا به سرطان اعطا خواهد شد.
این نمایشگاه از ۱۴ تا ۱۸ اسفندماه از ساعت ۹:۳۰ صبح تا ۱۸ بعد از ظهر برای بازدید علاقمندان دایر شده است.
یاد آور می شود، کانون آینه دانشگاه تبریز در سال ۸۶ با هدف بررسی و تبیین علمی و جامعه شناسی مسئله فقر در سطح دانشگاه و جامعه و ارائه راهکارهای مبارزه با آن و تلاش برای رسیدن به جامعه‌ای با شاخص‌های فرهنگی بالا، آشناسازی قشر دانشجو با مسئله محرومیت‌زدایی، ترویج فرهنگ نوع دوستی در بین دانشجویان و آسیب‌شناسی گروه‌های نیازمند در جامعه فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرده و در حال حاضر ۶۰۰ نفر عضو فعال دارد.
همچنین نمایشگاه دیگری با عنوان بازارچه خیریه بهار مهربانی به همت انجمن اسلامی دانشجویان و با همکاری انجمن علمی دانشکده شیمی در هشت غرفه از ۱۵ الی ۱۸ اسفند از ساعت ۱۰ صبح لغایت ۱۶ بعد از ظهر در این دانشکده برای بازدید علاقمندان دایر شده که عواید فروش حاصل از این بازارچه نیز صرف کمک به کودکان مبتلا به سرطان، اوتیسم و بیماران ام.اس هزینه خواهد شد.


( ۴ )

نظر شما :