مراسم تکریم و معارفه اعضای جدید شورای مرکزی کارکنان دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۷ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۱:۵۹ کد : ۵۵۳۱ اخبار
تعداد بازدید:۷۶۴۴

مراسم تکریم اعضای قبلی و معارفه اعضای جدید شورای مرکزی کارکنان دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرضا پورمحمدی در این آیین اعضای هیات علمی و کارکنان را رکن اصلی دانشگاه برشمرد و گفت: هر کدام از این دو رکن اگر دچار کاستی شود، نمی توان آن مجموعه را خوب مدیریت و اداره کرد.

وی افزود: همه دانشگاهیان با همفکری، همدلی و کمک همدیگر سعی در اعتلاء و پیشبرد اهداف تعیین شده مجموعه دارند و در همین راستا ما از کارکنان و اعضای هیات علمی این مجموعه رضایت داریم.

رییس دانشگاه تبریز با اشاره به رسالت اصلی این شورا در دانشگاه اضافه کرد: این شورا پل ارتباطی بین کارکنان و مدیریت بوده و از این رو ضروری است اعضای جدید این مجموعه با تلاش و کوشش بیشتر برای ارتقاء و رفاه کارکنان در حوزه های مختلف تلاش نمایند.

همین گزارش حاکی است، در این مراسم، رئیسی فر، رییس جدید شورای کارکنان دانشگاه تبریز به ارایه برنامه های این شورا پرداخت و در خاتمه از اعضای قبلی (ابراهیم نژدساعی، محمد حسن پور، کامران خان ماکو، حسین عبدی، منیره داور، مجید تقی زاده، اسد راستکار منافی، معرفت حسین علیزاده و میرداود اجاقی حق) با اهدای لوح تقدیری قدردانی بعمل آمد.

یادآور می شود: در هفتمین دوره شوای کارکنان دانشگاه سیدرضا رئیسی فر به عنوان رئیس شورای مرکزی، حسن جنتی، دبیر شورای مرکزی، آیدین یدرنجی، دبیر شورای عمومی، نادر جباری، منشی شورای عمومی و اباصلت حاجی زاده، مجید تقی زاده، میرعادل یوزباشی، محمدرضا رضوان و معصومه شمس کمار عضو شورای مرکزی انتخاب شده است.

 


( ۷ )

نظر شما :