به مناسبت دهه فجر؛ از اساتید و کارکنان بازنشسته و دانشجویان فعال دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد

۲۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۹ کد : ۵۴۸۸ اخبار
تعداد بازدید:۵۱۷۵

به مناسبت دهه فجر؛ از اساتید تاثیر گذار در حوزه علوم کشاورزی، اساتید و کارکنان بازنشسته و دانشجویان فعال در عرصه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این مراسم نقش تعلیم و تربیت را در رشد و شکوفایی کشورها و ملت ها تعیین کننده بیان کرد و گفت: امروزه توسعه کشورها و ملت بر اساس فرهنگ و دانش است، که در همین راستا نقش دانشگاه ها کلیدی است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی در ادامه در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه امروزه داشتن تاریخ، تمدن، منابع طبیع، زبان، رنگ و نژاد یک ثروت به حساب نمی آید، افزود: بلکه انسانی ماهر و متختصص بزرگترین سرمایه کشورها است و از این رو نقش دانشگاه که تربیت و هدایت این نیرو را بر عهده دارند، بسیار حیاتی است.

دکتر باب اله حیاتی، رییس دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز نیز در این آیین گفت: اگر دانشگاه تبریز هم اکنون به عنوان یک دانشگاه تاثیرگذار در کشور مطرح است به خاطر تلاش و کوشش اساتید، کارکنان و دانشجویان بوده است که باید از زحمات شما دانشگاهیان قدردانی نمود و دانشکده کشاورزی امروز به این امر اقدام نموده است.

به گفته وی در حال حاضر ۱۲۳ نفر هیات علمی، بیش از دو هزارو ۲۰۰ نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی در ۱۲ گروه آموزشی در این دانشکده به عنوان بزرگترین دانشکده دانشگاه تبریز مشغول به تحصیل و فعالیت هستند.

همین گزارش حاکی است: همچنین در این مراسم دکتر اسداله بابای اهری، استاد، دانشکده کشاورزی دانشگاه تبریز به نمایندگی از اساتید پیشکسوت این دانشکده سخنرانی کرد.

یادآور می شود: در این آیین از ۸۰ نفر که از این تعداد سه نفر هیات علمی و هفت نفر کارمند بازنشسته، دو نفر استاد تاثیر گذار کشور در حوزه علوم کشاورزی، دو تن از اساتید پژوهشگر نمونه استانی و بقیه دانشجویان فعال و مقام آور دانشکده تجلیل به عمل آمد.


( ۷ )

نظر شما :