جلسات کرسی ترویجی در دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۸ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۳:۳۵ کد : ۵۴۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۸۵۳

سه جلسه کرسی ترویجی با عناوین " ارتداد و آزاد اندیشی در اسلام"، " تکامل" و " حقوق شهری" در دانشگاه تبریز برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز، با اعلام این خبر گفت: کرسی ترویجی " ارتداد و آزاد اندیشی در اسلام" توسط حجت الاسلام مجتبی نظری و حجت الاسلام دکتر عمران عباس پور، ارائه و توسط حجت الاسلام دکتر عباس عباس زاده و دکتر محمدرضا مهدوی مورد نقد و بررسی قرار گرفت و دکتر صمد بهروز مدیریت جلسه را برعهده داشتند.
همچنین کرسی ترویجی " تکامل" توسط دکتر روح الله متفکر آزاد ارائه و با حضور حجت الاسلام دکتر سعید علیزاده و دکتر جعفر رزاقی به عنوان ناقد و مدیریت جلسه توسط دکتر سید مهدی بانان خجسته برگزار گردید.
کرسی ترویجی دیگری هم با عنوان " حقوق شهری" توسط دکتر محمد مظهری ارائه و توسط دکتر محمد سلماسی زاده نقد گردید. این جلسه توسط دکتر سید حسین ملکوتی مدیریت شد.
دکتر حسین زاده، افزود: با اشاره به آیین نامه ارتقاء امتیازات پژوهشی و فرهنگی اساتید و اعضای هیات علمی، گفت: بر اساس آیین نامه برای ارائه دهنده گان، ناقدان و مدیران این کرسی ها امتیازات پژوهشی و فرهنگی در نظر گرفته شده و طبق مصوبه هیات رییسه دانشگاه ارائه کرسی به شرایط تمدید قرارداد استخدامی اعضای هیات علمی پیمانی افزوده شده است.
معاون فرهنگی اجتماعی دانشگاه تبریز، یادآور شد: سیاست دانشگاه تبریز حمایت از کرسی های ترویجی و نظریه پردازی است و در این راستا علاوه بر امتیازات فوق، هدایایی نیز برای برگزار کنندگان کرسی ها در نظر گرفته شده است.
خاطر نشان می شود: علاقمندان جهت اطلاع از جزئیات بیشتر و ارائه درخواست برگزاری کرسی به مدیریت فرهنگی اجتماعی مراجعه نمایند. همچنین آیین نامه و فرم های مرتبط در لینک mehr.tabrizu.ac.ir بخش اداره ها – مدیریت فرهنگی و اجتماعی موجود است.

 

 


( ۸ )

نظر شما :