دوره دانش افزایی اساتید و مشاوران فرهنگی دانشگاه تبریز برگزار شد

۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۱۰:۱۵ کد : ۵۴۳۵ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۰۶

به همت دفترنهاد نمایندگی ولی فقیه و با همکاری مدیریت فرهنگی و اجتماعی، دوره دانش افزایی اساتید و مشاوران فرهنگی دانشگاه تبریز در مشهد مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، حجت الاسلام محمد انوری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز، با اشاره به اهداف برگزاری این دوره، گفت: دوره دانش افزایی اساتید دانشگاه تبریز با محوریت ارتقاء سطح دانش علمی و معرفتی با حضور اساتیدی از رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی به صورت منسجم از ۲۹ دی الی ۱ بهمن به مدت سه روز در مشهد مقدس برگزار گردید.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تبریز، افزود: رویکرد دوره های دانش افزایی اساتید با رویکرد تعاملی و بر اساس اندیشه های آزاد و گفتمان میان اساتید برگزار می شود لذا سعی بر این بود که در این دوره نیز بستری فراهم شود تا اساتید بتوانند به تبادل اندیشه بپردازند.

حجت الاسلام انوری، اضافه کرد: این دوره شامل کارگاه هایی با موضوعات "اندیشه اسلامی و مبانی انقلاب اسلامی با رویکرد سیاست داخلی" توسط دکتر عماد افروغ، پژوهشگر و مدیر گروه علم و دین پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و "مهارت و دانش خانواده" توسط دکتر حمید حبشی، مشاور و کارشناس خانواده، طی ۱۰ ساعت برگزار شد.

خاطر نشان می شود: زیارت از حرم مطهر حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و دیدار از موزه حرم مطهر از برنامه های فرهنگی تفریحی این دوره بود.

 


نظر شما :