دانشجوی دانشگاه تبریز جایزه جهانی تهران را کسب کرد

۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۳۰ کد : ۵۴۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۸۰

در نهمین جشنواره بین المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری جایزه جهانی تهران، مقاله دانشجوی دانش آموخته دانش دانشگاه تبریز حائز دریافت جایزه جهانی این جشنواره شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مقاله مستخرج شده از پایان نامه کیومرث نعیمی، دانش آموخته برنامه ریزی شهری دانشگاه تبریز، در نهمین جشنواره بین المللی برترین‌های پژوهش و نوآوری در مدیریت شهری، جایزه جهانی تهران را بدست آورد.

همین گزارش حاکی است: این مقاله تحت عنوان" بازآفرینی پایدار سکونت گاه‌های فرودست شهری با رهیافت نوین آینده‌نگاری مطالعه موردی: سکونت گاه‌های فرودست شهری سنندج " با راهنمایی دکتر محمدرضا پورمحمدی و مشاوره دکتر فریدون بابائی اقدم از اساتید دانشکده جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه تبریز به تالیف رسیده است.

در این جشنواره در بین مجموع ۲۴۰ اثر ارسالی سه اثر از کشورهای انگلستان، ایتالیا و فنلاند انتخاب و در بخش داخلی در بین هفت هزار و ۵۸۲ اثر رسیده مجموعاً ۳۵ اثر شایسته تقدیر انتخاب شد که از این تعداد نیز پنج اثر مشتمل بر یک کتاب، دو مقاله، یک پایان نامه و یک پروژه پژوهشی حائز دریافت جایزه جهانی تهران شدند.

یادآور می شود: جایزه جهانی تهران هر ساله به برترین آثار نویسندگان حوزه مدیریت شهری در بخش داخلی و خارجی اهدا می‌شود و جشنواره امسال نیز آذرماه سال جاری در محل سالن همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.


( ۳ )

نظر شما :