دانشجوی دانشگاه تبریز جایزه دکتر فتح الله مجتبایی را به خود اختصاص داد

۰۲ بهمن ۱۳۹۵ | ۰۹:۱۶ کد : ۵۳۸۶ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۴۱

پایان نامه دوره دکتری محمد ابراهیم پور، فارغ التحصیل مقطع دکتری دانشگاه تبریز عنوان برتر ششمین دوره جایزه دکتر فتح الله مجتبایی در رشته های زبان و ادبیات فارسی و ادیان و عرفان را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، جایزه دکتر فتح الله مجتبایی در این دوره به پایان نامه "بررسی و تحلیل ساختار و درون‌مایه اولیانامه‌های فارسی از آغاز تا قرن نهم هجری" نوشته‌ محمد ابراهیم‌پور نمین با راهنمایی دکتر باقر صدری نیا و مشاوره دکتر میرجلیل اکرمی و دکتر سکینه رسمی از دانشگاه تبریز تعلق گرفت.

همین گزارش حاکی است: دکتر فتح‌الله مجتبایی، دکترضیاء موحد، دکترحسین معصومی‌همدانی، دکترشهرام پازوکی و دکترعلی‌اصغر محمدخانی هیات داوران این جایزه بودند.

لازم به توضیح است: جایزه دکتر فتح‌الله مجتبایی هر ساله در دی ماه به بهترین پایان‌نامه دوره دکتری در زمینه‌های «ادیان و عرفان» و «زبان و ادبیات فارسی» با هدف ارتقای علمی و تشویق دانشجویان دوره دکتری در این رشته‌ها اهدا می‌شود.

همچنین در این آیین پایان نامه "سنجش منابع تاریخی شاهنامه درباره پادشاهی خسرو انوشیروان" نوشته‌ فرزین غفوری کوب از دانشگاه تهران نیز جایزه دکتر فتح الله مجتبایی را به خود اختصاص داد و از پایان نامه "تصحیح سه رساله در شکار" نوشته‌ امین مجلّی‌زاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف‌آباد تقدیر شد.

یادآور می شود: در این آیین که به همت دکتر فتح‌الله مجتبایی، مرکز فرهنگی شهرکتاب و بنیاد فرهنگی ترکمان برگزار شد، به برگزیدگان جوایز نقدی و لوح تقدیر تعلق گرفت.

خاطر نشان می شود: محمد ابراهیم پور نمین، فارغ التحصیل مقطع دکتری رشته زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تبریز در سال ۹۴ بوده و چاپ ۱۵ مقاله در مجلات علمی پژوهشی، ویراستاری ۶ عنوان فصلنامه و نشریات علمی پژوهشی، داوری ۵۰ مقاله علمی- پژوهشی – ترویجی نشریات و فصلنامه های دانشگاه تبریز و اجرای ۴ مورد طرح دانشگاهی مشترک، از جمله سوابق پژوهشی وی است.


( ۳ )

نظر شما :