تجمع حمایت دانشگاهیان دانشگاه تبریز از جبهه مقاومت اسلامی و مردم ستمدیده سوریه

۱۴ دی ۱۳۹۵ | ۱۶:۳۱ کد : ۵۳۱۴ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۹۰

تجمع حمایت دانشگاهیان دانشگاه تبریز از جبهه مقاومت اسلامی و مردم ستمدیده سوریه به همراه بدرقه کاروان کمک‌های انسان دوستانه آنان با حضور جمعی از دانشگاهیان دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این آیین گفت: این مراسم به منظور تنویر افکار عمومی و فرهنگ سازی برای کمک به مظلومان جهان و به ویژه برای کمک و حمایت مادی و معنوی از جبهه مقاومت اسلامی و مردم ستمدیده سوریه بوده است.
دکتر محمدرضا پورمحمدی در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه قشر نخبه و جامع دانشگاهی با این نوع حرکت‌ها می‌خواهد نشان بدهند که همگام و هم صدا حامی مردم ستمدیده در هر کجای جهان است، تصریح کرد: در آموزه‌های دینی ما مسلمانان نیز بر این امر تاکید شده هر جا مظلومی به کمک احتیاج داشته باشد، باید در حد توان کمک نمود.
وی افزود: مردم مظلوم سوریه در زمان هشت سال دفاع مقدس حامی و پشتیبان ملت ایران بوده‌اند و از این رو ضروی است ما نیز در حد توان به این ملت کمک نماییم.
سرهنگ عباسقلی احمد‌زاده، مسئول قرارگاه انصار سپاه عاشورا نیز در سخنانی ضمن قدردانی از این حرکت دانشگاهیان گفت: دانشگاهیان همیشه و در همه حال در این گونه مسایل پیش رونده و نیز پیش برنده سایر اقشار مردم بودنده‌اند.
همین گزارش حاکی است: اساتید بسیجی استان آذربایجان شرقی نیز به منظور حمایت جبهه مقاومت اسلامی و مردم ستمدیده سوریه بیانیه‌ای را منتشر کرد.
یادآور می‌شود: این مراسم از سوی سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های آذربایجان شرقی و بسیج کارکنان شهدای دانشگاه تبریز برگزار شد.


( ۳ )

نظر شما :