با تصویب اساس نامه؛ جامعه حامیان دانشگاه تبریز فعالیت خود را در این دانشگاه آغاز کرد

۰۶ دی ۱۳۹۵ | ۱۲:۰۶ کد : ۵۲۶۴ اخبار
تعداد بازدید:۱۷۷۱

رییس دانشگاه تبریز از تشکیل و فعالیت تشکل غیر دولتی جامعه حامیان دانشگاه تبریز در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمدرضا‌پور محمدی، در این ارتباط با بیان اینکه جامعه حامیان دانشگاه تبریز به عنوان یک تشکل مردم نهاد تشکیل شده، گفت: این جامعه همت خود را صرف تقویت و ایجاد زیر ساخت‌های این دانشگاه خواهد کرد تا دانشگاه از سرمایه‌ها و حمایت‌های مادی و معنوی خیران برای تربیت نسل فرهیخته، تولید علم و فناوری و حرکت در مرزهای دانش بهره‌مند شود.

وی، هدف از تشکیل این جامعه را حمایت، توانمندسازی و توسعه زیرساخت‌های دانشگاه در زمینه‌های مختلف از جمله علمی، فناوری، فرهنگی، اجتماعی و رفاهی دانشگاه تبریز توسط مردم، نخبگان، خیرین، از صنعت، تجارت، خدمات، دانش آموختگان و اساتید عنوان کرد.

رییس دانشگاه تبریز، افزود: این جامعه در توسعه و فرهنگ سازی و امر مسئولیت پذیری برای رشد و ارتقاء کیفی دانشگاه در تمام سطوح اجتماع، انتقال تجارب و اخذ راه کارهای نوین از افراد حقیقی و حقوقی و موسسات خیریه داخل و خارج کشور تقدیر و تکریم خیرین و واقفین فعال در برنامه‌های جامعه و جذب خیرین جدید و هدایت امکانات مادی و معنوی آنان مدیریت دانشگاه را یاری خواهند کرد.

همین گزارش حاکی است: در دومین نشست جامعه حامیان دانشگاه تبریز، کلیات اساسنامه آن مشتمل بر۳ فصل و۴۶ ماده و ۳۴ تبصره به تصویب رسید و در ادامه هفت نفر به عنوان هیات مدیره و یک نفر به عنوان بازرس انتخاب شدند تا فعالیت رسمی جامعه شروع شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


( ۲ )

نظر شما :