پیام تسلیت رییس دانشگاه تبریز به مناسبت درگذشت دکتر کمال الدین هریسی‌نژاد

۱۵ آذر ۱۳۹۵ | ۱۲:۴۱ کد : ۵۱۷۵ اخبار
تعداد بازدید:۲۲۲۱

دکتر محمدرضا‌پور محمدی، رییس دانشگاه تبریز به مناسبت درگذشت دکتر کمال الدین هریسی‌نژاد، استاد برجسته دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز پیام تسلیتی صادر کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در بخشی از این پیام آمده است: دکتر کمال الدین هریسی‌نژاد، استاد تمام دانشکده حقوق و علوم اجتماعی دانشگاه تبریز از مفاخر علمی و حقوقی و منشاء خدمات ارزنده‌ای برای جامعه دانشگاهی بوده است.
سعه صدر، حلم در رفتار و دانشجو پروری از مشخصه‌های بارز این استاد فقید بود که طی سالیان متمادی و تا واپسین روزهای عمر خود نیز با عشق و اخلاص و علاقه در راه تربیت جوانان ایران اسلامی کوشید.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به دانشجویان، دانشگاهیان و خانواده این استاد، علوّ درجات برای آن فقید را از خداوند متعال خواستارم.
همین گزارش حاکیست: مراسم تشییع و تدفین این استاد دانشگاه تبریز، روز شنبه بیستم آذرماه از ساعت ۹صبح از مقابل دانشکده حقوق وعلوم اجتماعی و محوطه دانشگاه تبریز با حضور اساتید، دانشجویان، شخصیت‌های علمی، فرهنگی و مردم فرهنگ دوست تبریز برگزار و سپس در قطعه هنرمندان وادی رحمت به خاک سپرده خواهد شد.
یادآور می‌شود: تالیف و ترجمه ۲ جلد کتاب، چاپ و ارائه بیش از ۵۰ مقاله در مجلات ISI، علمی و پژوهشی، همایش‌های ملی و بین المللی، مسئولیت‌های مختلف در سطح دانشکده، دانشگاه و مشاور حقوقی شورای اسلامی کلانشهر تبریز به مدت ۴ دوره، بخشی از سوابق علمی و اجرایی وی است.


( ۱۶ )

نظر شما :