روز جهانی معلولان در دانشگاه تبریز گرامی داشته شد

۱۳ آذر ۱۳۹۵ | ۱۶:۱۸ کد : ۵۱۵۳ اخبار
تعداد بازدید:۲۰۹۳

روز جهانی معلولین، با تجلیل از 12 کارمند معلول دانشگاه تبریز گرامی داشته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رییس دانشگاه تبریز در این مراسم، ضمن تبریک روز جهانی معلول گفت: این ایام بهانه ای برای دیدار با این قشر از جامعه و همکاران و آشنایی با مسائل آنان  و فرصت مغتنمی جهت قدردانی از تلاش های این عزیزان است.

دکتر محمدرضا پورمحمدی افزود: هرچند که معلولیت های جسمی، محدودیت هایی را برای انسان ها به همراه دارد ولی این معلولیت های ظاهری در مقابل انواع بیماری های روحی و روانی رایج بسیار سهل تر و تحمل پذیر است که الحمدالله با همت بیشتر شما، بخش عظیمی از محدودیت ها قابل جبران است و این را شما با کار مثمرثمر خود در دانشگاه نشان داده اید.

وی در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به آیه ای از قرآن کریم متذکر شد: انسان همواره توسط خداوند مورد امتحان قرار می گیرد و این معلولیت ها نیز نوعی امتحان الهی بوده و باید از آن سربلند بیرون آمد. لذا خدای بزرگ اگر از باب حکمت، محدودیتی در وجود انسان قرار دهد، به واسطه رحمت بیکرانش، توانایی های خارق العاده زیادی به وی عطا می کند.

بر پایه همین گزارش، تنی چند از معلولان، با تشکر از مساعدت های دانشگاه در رابطه با مسایل و مشکلات آنها، قدردانی کرده و نکاتی را در این خصوص مطرح کردند.

شایان ذکر است: در پایان این آیین از 12 نفر  معلول دانشگاه تبریز تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 


( ۱ )

نظر شما :