مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز خبر داد:

اعلام نتایج چهلمین دوره آزمون بسندگی زبان انگلیسی در هفته اول اردیبهشت

۳۱ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۹ کد : ۲۱۸۲۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۷۸۰

 

چهلمین دوره آزمون بسندگی زبان انگلیسی (UTEPT: University of Tabriz’s English Proficiency Test ) با شرکت 249 داوطلب دکتری1403 در دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ناصر حاجی پور مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: به دلیل درخواست مکرر دانشجویان دکتری دانشگاه تبریز و برخی از دانشگاه های شمالغرب کشور، این آزمون با شرکت 249 نفر داوطلب دکتری (124 نفر خانم و 125 نفر آقا) در دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه تبریز برگزار شد.

اعلام نتایج چهلمین دوره آزمون بسندگی زبان انگلیسی  

مدیر امور آموزشی دانشگاه تبریز در ادامه افزود: تمامی مراحل ثبت نام از جمله دریافت کارت ورود به جلسه و کارنامه داوطلبان به صورت الکترونیکی و بدون حضور فیزیکی از سامانه قابل دریافت بوده و قابل ذکر است که کارنامه های الکترونیکی دارای کد صحت سنجی بوده بطوری که دانشگاه ها یا سازمان ها حداکثر تا دو سال از تاریخ برگزاری آزمون مذکور می توانند صحت اطلاعات داوطلبان و نمره کسب شده را به صورت الکترونیکی مشاهده کنند.

به گفته دکتر حاجی پور، نتایج این آزمون در هفته اول  اردیبهشت ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

برگزاری چندین دوره آزمون زبان عمومی در دانشگاه تبریز

چهلمین دوره آزمون بسندگی زبان انگلیسی (University of Tabriz’s English Proficiency Test )  به منظور ایجاد تسهیلات براى دانشجویان و فارغ التحصیلان کارشناسى ارشد و دانشجویان دوره‌هاى دکترى برگزار می شود و دانشگاه تبریز برای تسهیل روند ادامه تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی، هر ساله اقدام به برگزاری چندین دوره آزمون زبان عمومی می‌نماید.

برگزاری آزمون MSRT در دانشگاه تبریز از اردیبهشت ماه سالجاری

مدیر امور آموزشی دانشگاه  در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه دانشجویان دکتری برای استفاده از فرصت مطالعاتی خارج کشور نیاز به مدرک زبان از جمله  MSRT دارند که بر این اساس، مکاتباتی با دانشگاه علوم پزشکی تبریز انجام شد و مقرر شد از اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری آن دانشگاه و سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آزمون MSRT نیز در این دانشگاه برگزار شود.

 


( ۸ )

نظر شما :