مراسم معارفه دکتر خدادادی در فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد

۰۸ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۲۸ کد : ۲۱۷۳۸ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۳


مراسم معارفه دکتر خدادادی به عنوان سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی برگزار شد.

به گزارش فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، مراسم معارفه دکتر خدادادی سرپرست فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با حضور دکتر نعیمی سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دکتر ابراهیم علی دوست نایب رئیس فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی و مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و اعضای فدراسیون برگزار شد.
 دکتر ابراهیم نعیمی سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان در این مراسم ضمن تبریک سال نو گفت: فعالیت دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان و اداره کل تربیت بدنی هم پوشانی دارند به طوری که ما در دفتر مشاوره، سلامت روانی دانشجویان را پیگیری می‌کنیم و اداره کل تربیت بدنی و فدراسیون، سلامت جسمانی دانشجویان را بر عهده دارد.
وی افزود: در حقیقت دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی و اداره کل تربیت بدنی مکمل یکدیگر هستند به طوری که هر دو تلاش دارند تا دانشگاهیان بتوانند از فضای دانشگاهی به نحو مطلوبی استفاده کنند و عناصر سازنده ای در جامعه باشند.
سرپرست معاونت امور دانشجویان داخل سازمان اموردانشجویان با بیان اینکه به سمت نسل چهارم دانشگاه ها حرکت کرده‌ایم؛ اظهار کرد: دانشگاه های نسل چهارم به گونه ای هستند که قصد دارند به تربیت افرادی بپردازند که در جامعه در همه بخش‌‌ها از جمله رفتاری و اجتماعی اثرگذار شوند و این میسر نخواهد شد مگر اینکه سلامت جسمانی و روانی دانشجویان محقق شود.
دکتر نعیمی تصریح کرد: ان شاء الله ما در سازمان امور دانشجویان و فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی در یک مجموعه هماهنگ به تحقق اهداف خواهیم پرداخت.
دکتر خدادادی نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو و تشکر از زحمات همه کسانی که در فدراسیون تلاشهای ارزنده ای انجام دادند و مخصوصا بشیریان تصریح کرد: فدراسیون به نوعی تشکیلات مستقلی است و مجمع انتخاباتی و نظارتی که فیزو بر فدراسیون دانشگاهی دارد طالب این است که دانشجویان از سلامت جسمانی و روانی برخوردار باشند؛ بنابراین ادارات کل تربیت بدنی دانشگاه های سراسر کشور و هیئت های استانی فدراسیون باید مکمل یکدیگر باشند.

وی ادامه داد: ما پنج بخش دانشگاهی نداریم بلکه ۹ بخش دانشگاهی داریم که نباید مغفول بمانند زیرا حکمرانی ورزش دانشگاهی در هر کشوری با فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی است.

سرپرست فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی با اشاره به اینکه باید در مرجعیت علمی مبنا را فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی بدانیم؛ افزود: به دنبال هم افزایی هستیم تا از موازی کاری ها به دور باشیم و هویت و ساختار ورزش دانشگاهی قوام بیشتری یابد.

دکتر خدادادی تصریح کرد: سازمان امور دانشجویان کشور و ریاست محترم سازمان تا کنون بسیار پشتیبان ورزش دانشگاهی بوده است. بنده از تمام مسئولین بسیار سپاسگزار هستم، ان شاء الله سعی داریم فضا را به سمتی پیش ببریم تا اتفاق‌های خوبی را رقم بزنیم.
 


( ۱ )

نظر شما :