انتصاب مدیر جدید بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۹:۰۳ کد : ۲۱۶۴۳ اخبار
تعداد بازدید:۶۴۵

 

رییس دانشگاه تبریز، طی حکمی دهقانی را به سمت مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری این دانشگاه منصوب کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دهقانی پیش از این معاونت مدیریت بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری، را بر عهده داشت.
اشتغال در بانک توسعه تعاون (صندوق تعاون کشور)، کارشناس برنامه و بوجه، رئیس اداره برنامه و بودجه، مدیر بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره­ وری، معاون  مدیریت بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره­ وری، عضویت در کمیته مدل تعیین و توزیع اعتبارات بخش آموزش عالی کشور و کمیته بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، دبیر مدیران طرح و برنامه دانشگاههای منطقه 3 کشور ،  مسئول چابک سازی ساختار دانشگاه تبریز از جمله سوابق اجرایی و شغلی وی می باشد.
 کسب دو عنوان کارمند نمونه دانشگاه در سال­های ۱۳۹۴و ۱۳۹۶،  کسب عنوان مدیر نمونه دانشگاه در سال ۱۳۹۸، کسب عنوان معاون مدیر نمونه دانشگاه در سال ۱۴۰۱،  تالیف کتاب ساختار هزینه و بهای تمام شده فعالیت های آموزشی دانشگاه و تدوین کتاب طرح طبقه بندی و شرایط احراز مشاغل از جمله فعالیتهای وی می باشد.
یادآور می شود، رئیس دانشگاه تبریز همچنین طی نامه‌ای جداگانه‌ از خدمات محمد حسن پور، که پیش از این مدیریت بودجه، تشکیلات، تحول اداری و بهره وری دانشگاه تبریز را بر عهده داشت، قدردانی کرد.


( ۷ )

نظر شما :