پیام قدردانی رییس دانشگاه تبریز از حضور پرشور مردم و جامعه دانشگاهی در انتخابات

۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۶:۵۶ کد : ۲۱۶۱۹ اخبار تصویری
تعداد بازدید:۴۵۰۹

 

رییس دانشگاه تبریز، در پیامی از حضور پرشور مردم و به خصوص جامعه دانشگاهی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری قدردانی نمود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصراله زاده، رییس دانشگاه تبریز، در پیامی از حضور پرشور مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری تقدیر و تشکر کرد.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف ایران و در این میان دانشگاهیان با حضور پرشور، گسترده و غرورانگیز در انتخابات ۱۱ اسفند برگ زرین دیگری بر تاریخ افتخارات ملت ایران ثبت کردند.
حضور گسترده، پرشکوه و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، موجب خنثی شدن توطئه دشمنان، امنیت و اقتدار کشورمان خواهد شد.
از این رو، اینجانب به نوبه خودم به پاس این حضور آگاهانه، پرشور و غرورانگیز از شما مردم فهیم و آگاه به ویژه جامعه دانشگاهی که با احساس مسئولیت هوشمندانه و در جهت صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، میراث گرانبهای امام راحل عظیم الشان و شهدای عالیمقام در لبیک گویی به فرامین و تاکیدات عزت آفرین مقام عظمای ولایت، به میدان آمدید، خاضعانه و صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم این مجلس با همکاری دولت انقلابی و مردمی در تراز انقلاب اسلامی، گام های موثری برای شکوه، عظمت و اقتدار ملت ایران بردارد.


صفر نصراله زاده
رئیس دانشگاه تبریز

 

بخش هایی از حضور پرشور دانشگاهیان دانشگاه تبریز در انتخابات/ باغ گیاهشناسی دانشگاه تبریز:


لینک دانلود فایل

( ۶ )

نظر شما :