برگزاری مرحله دهم ضیافت مهربانی در دانشگاه تبریز

۰۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۵ کد : ۲۱۵۴۹ اخبار
تعداد بازدید:۲۹۰

مطابق سنت حسنه سال‌های گذشته دانشگاه تبریز در ماه مبارک رمضان، طرح ضیافت مهربانی از سوی بسیج کارکنان شهدای این دانشگاه برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز،برگزاری مرحله دهم این پویش به منظور تهیه و توزیع بسته های معیشتی برای نیازمندان از امروز آغاز شد.

علاقمندان برای شرکت در این پویش و برای کسب اطلاعات بیشتر و کمک نقدی کسر از حقوق می توانند با شماره 09143000264 پیامک یا تماس حاصل نمایند.

پویش های مهربانی سال های قبل

بر پایه همین گزارش؛ مرحله اول پویش در اردیبهشت99 با ارایه 70  بسته معیشتی از مجموع کمک های اهدایی توسط همکاران دانشگاهی به مبلغ سیصد و پنجاه میلیون ریال برای تهیه بسته  اهدائی شامل اقلامی چون برنج ایرانی، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما و اقلام بهداشتی هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال هزینه شد.

مرحله دوم نیز در اردیبهشت99 به تعداد 300  بسته معیشتی از مجموع کمک های اهدایی توسط همکاران دانشگاهی به مبلغ به ارزش یک میلیارد و دویست  میلیون ریال برای تهیه بسته اهدائی شامل اقلامی چون برنج ، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما، مرغ و اقلام بهداشتی گردید.

  مرحله سوم  پویش در آبان ماه 99 به اجرا در آمد که در این مرحله هم تعداد 220 جفت بن خرید کفش هر کدام به ارزش یک میلیون ریال برای تهیه کفش بین کودکان بی سرپرست، بد سرپرست و بی بضاعت توزیع شد که 140 عدد از این بن خریدها به موسسه خیریه دستهای مهربان (حامی کودکان بی سرپرست و بد سرپرست مستقر در تبریز) و 80 عدد آن بین کودکان بی سرپرست و بی بضاعتی که توسط همکاران دانشگاهی معرفی شده بودند تحویل شد.

در آستانه بازگشائی مدارس همان سال، تعداد 25 عدد کیف و بسته لوازم التحریر هرکدام به ارزش 2 میلیون ریال برای دختران بی بضاعت به موسسه خیریه دست های مهربان جهت توزیع تحویل گردید.

مرحله چهارم هم در اردیبهشت1400 ماه برگزار شد که در این مرحله هم تعداد 110  بسته معیشتی به مبلغ پانصد و پنجاه و میلیون ریال برای تهیه بسته اهدائی شامل اقلامی چون برنج ایرانی، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال هزینه شد.

 مرحله پنجم پویش در مهر1400 برگزار و در این مرحله نیز تعداد 120 جفت بن خرید کفش هر کدام به ارزش دو میلیون و پانصد هزار ریال جهت تهیه کفش بین کودکان بی بضاعت توزیع شد.

مرحله ششم و هفتم نیز در اردیبهشت و خرداد1401 به اجرا در آمد که در این مرحله هم تعداد 120  بسته معیشتی به مبلغ ششصد میلیون ریال صرف تهیه بسته اهدائی شامل اقلامی چون برنج ایرانی، روغن، ‌رب گوجه فرنگی، ماکارونی، حبوبات، قند، پنیر، آبلیمو، خرما هر کدام به ارزش پنج میلیون ریال خریداری و به نیازمندان توزیع شد.

مرحله هشتم هم در پی وقوع زلزله نسبتا شدید در شهرستان خوی در بهمن1401 برگزار شد. در این مرحله ایجاد کمپ اسکان اضطراری در گلخانه ای به مساحت 1500 متر در روستای فیرورق خوی، تهیه و استقرار سرویس بهداشتی و حمام کانکسی و حفر 4 عدد چاه 5 متری برای دفع فاضلاب، تهیه و برپائی 120 تخته چادر مسافرتی 8 نفره به ارزش 1 میلیارد و700 میلیون ریال، هماهنگی با کادر پزشکی استان مستقر در خوی برای ویزیت بیماران و تجویز داروهای اهدائی (استقرار تیم فرهنگی و آموزشی و اجرای برنامه های متنوع  (مراسم روز پدر،کلاس درسی، مهدکودک و پخش فیلم)،پخت و توزیع روزانه 500 پرس غذای گرم در سه وعده غذائی جمعا 1500 پرس غذا به مدت 2 هفته، اهدای انواع لباس و کفش بیش از 500 عدد به ارزش 2500 میلیون ریال، اهدای 250 تخته پتو به ارزش 400 میلیون ریال 8- تهیه و پخش مواد غذائی (3 تن سیب زمینی، برنج، 1500 عدد کنسرو لوبیا و ماهی،پنیر،حلوا، نان خشک(آب معدنی، قند، چای،250 کیلو زرد آلو، سیب و گوجه فرنگی خشک( جمعا به مبلغ600 میلیون ریال)، اهدای انواع لوازم بهداشتی پوشک، ماسک، دستکش، تجهیزات پزشکی و ... به ارزش 200 میلیون ریال، تهیه و توزیع کیسه زباله، لیوان و سفره یکبار مصرف لوازم التحریر و اسباب بازی به ارزش 62 میلیون ریال، تهیه و توزیع نایلون بزرگ برای روی چادر و فوم برای زیر چادر به تعداد 170 چادر به ارزش200 میلیون ریال، کمک نقدی به مبلغ 550 میلیون ریال برای بازسازی مدارس و خانه های نیازمند روستای فیرورق و خریداری و تحویل در محل زلزله دگان به تعداد 2 عدد کانکس 12 متری اهدائی خیر تبریزی برای نیازمندان اهداء شد. 

 

 


( ۱ )

نظر شما :