دانش آموختگی اولین دانشجویان حسابداری دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز

۲۹ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۰ کد : ۲۱۵۰۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۹

 

دو تن از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته‌ی حسابداری دانشکده‌ی اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با دفاع از پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد برای اولین بار در این رشته فارغ التحصیل شدند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، رقیه جدی به‌عنوان اولین دانشجوی کارشناسی ارشد رشته‌ی حسابداری دانشکده اقتصاد و مدیریت دانشگاه تبریز با دفاع از پایان‌نامه‌ی خود تحت عنوان «شناسایی و اولویت‌بندی عوامل موثر بر اجتناب مالیاتی با استفاده از هوش مصنوعی» به راهنمایی دکتر علیرضا فضل زاده و مشاوری دکتر سجاد نقدی با کسب درجه‌ی عالی در این رشته فارغ التحصیل شد.
همچنین مهدی کامل فاضل اولین دانشجوی بین‌المللی کارشناسی ارشد رشته‌ی حسابداری این دانشکده نیز با دفاع از پایان نامه‌ی تحت عنوان «تأثیر حاکمیت شرکتی مبتنی بر چارچوب کوبیت 5 بر کاهش ریسک حسابرسی» به راهنمایی دکتر سجاد نقدی و مشاوری دکتر وحید احمدیان با کسب درجه‌ی خوب موفق به فارغ التحصیلی در این رشته شد.
براساس این گزارش بعد از سال‌ها تلاش و با نیازسنجی و اعلام نیاز دستگاه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات خصوصی و دولتی استان، رشته‌ی حسابداری از سال 1400 در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه تبریز ایجاد گردید که هم اکنون بیش از 120 دانشجوی کارشناسی، 32 دانشجوی کارشناسی ارشد ایرانی و بیش از 50 دانشجوی بین المللی در این رشته مشغول به تحصیل هستند.

 


( ۱۳ )

نظر شما :