اردوی راهیان پیشرفت اساتید دانشگاه تبریز برگزار شد

۰۱ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۵:۴۹ کد : ۲۱۲۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۱۲۳۴

 

اردوی راهیان پیشرفت اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز و دیگر اساتید برگزیده استان با حضور در مناطق کشتی سازی شهید محلاتی و صدرا استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر ناصر حاجی پور، مسئول بسیج اساتید دانشگاه تبریز در این ارتباط گفت: اردوی راهیان پیشرفت با حضور ۲۶ نفر از دانشمندان یک درصد و دو درصد جهان دانشگاه تبریز و نیز پژوهشگران نمونه کشوری، استانی و دانشگاهی برگزار شد.
به گفته وی این اردو برای اولین بار و به مدت ۴ روز در استان بوشهر به منظور بازدید از مناطق کشتی سازی شهید محلاتی و صدرا برگزار شد.
وی افزود: بر همین اساس و در راستای عمل به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با تأکید بر امیدآفرینی در جامعه به ویژه برای جوانان در قالب جهاد تبیین، اردوهای راهیان پیشرفت، می تواند دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را در عرصه‌های مختلف علمی تببین و بیان کند.
دکتر حاجی پور با بیان اینکه یکی از رسالت های اجتماعی اساتید دانشگاه،  نقش آفرینی در جامعه و تببین این پیشرفت است، خاطر نشان کرد: در جهت ایجاد خود باوری، امید آفرینی در قشر فرهیخته جامعه، اعضای هیات علمی دانشگاه ها می بایستی  با حضور میدانی در طرح‌های کلان ملی، با تخصص دانشمندان و جوانان این مرز و بوم به روشنی آشنا شده و رابطه ارتباط دانشگاه با صنعت بیش از گذشته تقویت یابد.


( ۷ )

نظر شما :