اعلام حمایت دانشگاهیان دانشگاه تبریز از اقدام قاطع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۶ دی ۱۴۰۲ | ۱۱:۴۲ کد : ۲۱۲۳۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۳


 
دانشگاهیان دانشگاه تبریز در پیامی حمایت خود را از حملات موشکی سپاه به محل تجمع تروریست‌های موساد و داعش اعلام کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دانشگاهیان دانشگاه تبریز در پیامی حمایت خود را از حملات موشکی سپاه به محل تجمع تروریست‌های موساد و داعش اعلام و جنایات اخیر تروریستی کرمان و راسک در سوریه را محکوم کردند.
 متن کامل این پیام بدین شرح است:
بسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیم
وَمَنْ أَظْلَمُ مِمَّن ذُکِّرَ بِآیَاتِ رَبِّهِ ثُمَّ أَعْرَضَ عَنْهَا ۚ إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنتَقِمُونَ(آیه 22 سوره سجدة) چه کسى ستمکارتر است از آن کس که آیات پروردگارش به او یادآورى شده، سپس او از آن اعراض کرده است؟! به یقین ما از مجرمان انتقام خواهیم گرفت.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ به شهادت رساندن مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان و شرارت‌های اخیر رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن فرماندهان سپاه و جبهه مقاومت، مقرهای جاسوسی و تجمع گروهک‌های تروریستی ضد ایرانی در بخش‌هایی از منطقه را با موشک‌های بالستیک مورد هدف قرار داد و منهدم کرد.
به یقین این عملیات دیشب سپاه موجب خوشحالی ملت ایران و ملت های مظلوم منطقه و جهان را در پی داشته است و در واقع این عملیات بخشی از انتقام سخت وعده داده شده سپاه  بر استکبار جهانی و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی است.
از  سویی عملیات‌های تهاجمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیامی فراموش نشدنی برای دشمنان جنایتکار و بدخواهان ملت ایران است که این گونه عملیات ها تا گرفتن انتقام آخرین قطره‌های خون شهیدان ادامه خواهد یافت.
دانشگاهیان دانشگاه تبریز در پایان، ضمن اعلام حمایت همه‌جانبه از دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بار دیگر به دشمنان ملت ایران هشدار می دهد، در صورت تکرار این گونه شرارت ها در منطقه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت ایران اطمینان داده گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آنها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.

 


( ۲ )

نظر شما :