مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز:

مسابقات جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آغاز شد

۲۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۴۲ کد : ۲۱۲۲۲ اخبار
تعداد بازدید:۸۴۶

 
 مسابقات ورزشی جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه تبریز برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد رسول خدادادی، مدیر تربیت بدنی دانشگاه تبریز با اعلام این خبر گفت: این دوره از مسابقات در 7 رشته ورزشی برادران و 4 رشته ورزشی خواهران و با مشارکت 400 نفر از کارمندان و هیات علمی برگزار خواهد شد.
به گفته وی این مسابقات در رشته های فوتسال، والیبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شطرنج، دو و میدانی و شنا برای آقایان و در رشته‌های شنا، آمادگی جسمانی، دارت و هفت سنگ برای خواهران برگزار می شود.
دکتر خدادادی، در ادامه با اشاره به نحوه برگزاری مسابقات فوتسال کارکنان این دانشگاه گفت: مسابقات فوتسال کارکنان دانشگاه تبریز با حضور 13 تیم به صورت چهار گروه از 20 دی ماه آغاز شده  و تا 11 بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
 این مسابقات با حضور تیم های فوتسال اداری و مالی، فضای سبز، امور آموزشی، معاونت پژوهشی، کشاورزی، حراست ب، شهدای کارکنان بسیج، سلف مرکزی، فیزیک، امور فنی، حراست الف، حمل و نقل و فنی مرند برگزار می شود.
مسابقات والیبال نیز با حضور 13 تیم از 24 دی ماه آغاز می شود و تا سوم بهمن ماه ادامه دارد.  
این مسابقات به صورت دوره ای برگزار خواهد شد که در پایان هر دور از مسابقات، تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری با هم مسابقه داده و تیم های برنده مسابقه فینال و تیم های بازنده، مسابقه رده بندی را برگزار خواهند نمود.

 مسابقات ورزشی جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ویژه کارکنان و اساتید دانشگاه تبریز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر برگزار می شود.

 


( ۵ )

نظر شما :