همزمان با روز تکریم مادران و همسران شهدا؛

رئیس دانشگاه تبریز با خانواده شهدا دیدار کرد

۰۶ دی ۱۴۰۲ | ۲۲:۲۸ کد : ۲۱۰۹۲ اخبار
تعداد بازدید:۱۰۱۸

 

همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم از مادران و همسران شهدا، رئیس دانشگاه تبریز و جمعی از اعضای هیئت رییسه و مدیران این دانشگاه با دو خانواده شهید والا مقام دیدار کردند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر صفر نصر اله زاده، رئیس دانشگاه تبریز و هیات همراه وی با خانواده های دو شهید(خانم آبستانه، مادر شهید والامقام شهید موسی عبدالهی قلندر و همکار بازنشسته دانشکده کشاورزی و منصوره علیزاده امیری، همسر شهید والامقام کاظم نیک پیران و همکار شاغل در دانشگاه) دیدار نمودند.
دکتر نصر اله زاده ضمن گرامیداشت یاد و خاطره  فداکاری‌های شهدا بر ادامه راه این شهیدان تاکید کرد و گفت: دوام انقلاب اسلامی مرهون رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس است.

رئیس دانشگاه تبریز، صبر و روحیه بالای مادران و همسران شهدای انقلاب اسلامی را ستود و یادآور شد: قدردانی از شما و خانواده‌های شهدای سرافراز وظیفه ماست و همه ما باید در عمل، قدر این سرمایه‌ها و جانفشانی‌های شهدای گرانقدرمان را بدانیم.

در این دیدار دکتر صفر نصر‌اله‌زاده رئیس‌دانشگاه‌ تبریز، حجت الاسلام والمسلمین انوری رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی، دکتر سید صمد حسینی معاون پشتیبانی و توسعه‌ی منابع، جواد حقیقیان مدیر روابط عمومی و حاجی زاده نماینده ایثارگران این دانشگاه حضور داشتند.


( ۲ )

نظر شما :