آغاز برنامه‌های روشنگرانه و جهاد تبیین به مناسبت دهه بصیرت در دانشگاه تبریز

۰۴ دی ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۸ کد : ۲۱۰۷۷ اخبار
تعداد بازدید:۶۹۱

 
برنامه‌های بصیرت افزایی و جهاد تبیین در دهه بصیرت با برپایی نشستی با عنوان نهضت بیدارگری و بصیرت افزایی در سیره حضرت فاطمه زهرا (س) در دانشگاه تبریز آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، برنامه های بصیرت افزایی و جهاد تبیین در دهه بصیرت با برپایی نشستی با عنوان  نهضت بیدارگری و بصیرت افزایی در سیره حضرت فاطمه زهرا (س) و مراسم پرفیض زیارت عاشورا در حسینیه مسجد بزرگ دانشگاه تبریز از سوی بسیج کارکنان شهدای این دانشگاه برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر سید حسین علیانسب، رئیس دانشکده الهیات و علوم اسلامی سخنران این مراسم بود که به موضوع نهضت بیدارگری و بصیرت افزایی در سیره حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت و گفت: حضرت فاطمه زهرا(س)، با بصیرت افزایی، آگاهی بخشی و اعتقاد و ایمان قوی که داشت همیشه مهربان و دلسوز مردم بود.
عضو هیات علمی دانشکده الهیات و علوم اسلامی دانشگاه تبریز تاکید کرد: با روشنگری و بصیرت افزایی حضرت زهرا(س) بود که آبروی غاصبان خلافت برده شد و کسانی که در سقیفه بر غصب حق حضرت علی (ع) جمع شده بودند با روشنگری های حضرت صدیقه طاهره بی‌اعتبار شدند.
 وی در ادامه با تاکید بر اینکه حضرت فاطمه(س) در راه حقانیت، تثبیت و تبیین امامت و اصل ولایت از هیچ کوششی فروگذار نکرد، تصریح کرد: حضرت زهرا(س) دلسوز و فداکار مبحث ولایت بود و از این رو فاطمه زهرا(س) الگوی کامل سبک زندگی اسلامی است.

برنامه‌های بصیرت افزایی و جهاد تبیین در دهه بصیرت به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت.


نظر شما :