بزرگداشت روز حسابدار در دانشگاه تبریز

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۵:۲۵ کد : ۲۱۰۴۸ اخبار
تعداد بازدید:۶۱۹

 
مراسم گرامیداشت روز حسابدار در دانشگاه تبریز، با حضور معاون پشتیبانی و توسعه منابع و جمعی از کارکنان بخش های مختلف امور مالی در این دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر سید صمد حسینی، معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز در این آیین ضمن تبریک این روز به مدیران و کارکنان این حوزه و در ادامه با یادآوری اهمیت حرفه حسابداری در مدیریت دستگاه های دولتی گفت: مدیریت امور مالی یکی از رکن های اساسی در این دانشگاه است.
معاون پشتیبانی و توسعه منابع دانشگاه تبریز، وجود نرم افزارهای مختلف مالی در مدیریت امور مالی را جهت ارایه خدمات به اساتید، دانشجویان و یاوران علمی ضروری دانست و گفت: نرم افزارها باید کاربدی باشد و در جهت رسیدن به اهداف سازمانی کارایی لازم را داشته باشد.
محمد حسین رضاوند مدیر امور مالی دانشگاه تبریز نیز با ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و عملکرد مدیریت امور مالی در طول یک سال گذشته، از بروز‌رسانی نرم‌افزارهای امور مالی به خصوص نرم افزار سامد و Acc  خبر داد.
در پایان این مراسم به کارکنان شاغل در مدیریت امور مالی از سوی معاونت پشتیبانی و توسعه منابع لوح سپاسی به رسم یادبود اعطا شد.
 فدراسیون بین المللی حسابداران(IFAC) در سال 2007 و در سی امین سالروز تاسیس خود دومین یکشنبه ماه دسامبر (اواخر آذر) هرسال را به عنوان هفته جهانی حسابداری انتخاب و به تمام اعضای خود در سراسر جهان پیشنهاد کرده که در این هفته با برگزاری مراسم ویژه ای از حسابداران تجلیل به عمل آورند و از سوی دیگر حرفه حسابداری و نقش حسابداران را در فعالیت های اقتصادی و اجتماعی به عموم بشناسانند. در همین راستا هم ۱۵ آذر هر سال روز حسابدار در ایران است. این روز در گردهمایی ۱۳ آذر ۱۳۸۶ نهادهای حسابداری ایران شامل انجمن حسابداران خبره ایران، جامعه حسابداران رسمی ایران - به عنوان دو انجمن ایرانی عضو آیفک - انجمن حسابداری ایران، انجمن مدیران مالی، و سازمان حسابرسی به این عنوان نام‎گذاری شده است.


( ۱ )

نظر شما :