ترسیم نقشه راه آینده شغلی نودانشجویان دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی

۲۸ آذر ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۹ کد : ۲۱۰۴۱ اخبار
تعداد بازدید:۳۵۴

 

آئین ترسیم نقشه راه آینده شغلی نودانشجویان دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی  و آشنایی با قوانین و مقررات دانشگاه با حضور رئیس و معاونین، مدیران گروه های آموزشی، مسئولین و اساتید این دانشکده در آمفی تئاتر دانشکده برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر رستم زاده رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی در ابتدای این آئین ضمن خیر مقدم و تسلیت ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرا (س)، به تشریح قوانین و مقررات دانشگاه و ارائه مطالبی پیرامون وضعیت علمی و فنی دانشکده و برگزاری دوره‌های تحصیلی بصورت پروژه محور پرداخت.

در ادامه دکتر ایرج تیموری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی ، دکتر ابوالفضل قنبری، معاون پژوهش و فناوری دانشکده نیز به قوانین و مقررات آموزشی و فرهنگی، شرایط و مزایای عضویت در استعداد های درخشان برای آشنایی بیشتر نودانشجویان اشاره کردند.

در این مراسم مدیران گروه های آموزشی دانشکده از جمله دکتر میر اسداله حجازی مدیر گروه آموزشی ژئومورفولوژی، دکتر خلیل ولیزاده کامران مدیر گروه آموزشی سنجش از دور و GIS، دکتر حسن محمودزاده مدیر گروه آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی شهری، دکتر محسن آقایاری هیر مدیر گروه آموزشی جغرافیا و برنامه ریزی روستایی با بیان مطالبی، رشته های تحصیلی دانشکده را معرفی و در مورد اهمیت آینده شغلی و فرصت های شغلی رشته های جغرافیا نکات و راهنمایی های لازم را ارایه نمودند.

احمد نیکدل منور دانشجوی دکتری رشته سنجش از دور و GIS و عضو گروه استعداد درخشان دانشکده، شاخص های دانشجوی نمونه را برای نودانشجویان دانشکده تشریح کرد.


نظر شما :