برگزاری نشست هم اندیشی دبیران انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تبریز

۲۷ آذر ۱۴۰۲ | ۱۲:۴۴ کد : ۲۱۰۳۴ اخبار
تعداد بازدید:۷۷۱

 

نشست هم اندیشی دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی و اجتماعی با حضور معاون اداره کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم تحقیقات و فناوری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، مهندس صفری، معاون اداره کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم تحقیقات و فناوری انجمن های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی و اجتماعی را از مهم ترین رکن‌های دانشگاه‌ها دانست و گفت: فعالیت‌های علمی و فرهنگی انجمن ها و کانون‌ها، فعالیت هایی از جنس باور، نشاط و تمرین کار گروهی است که باید با تمام وجود از این ظرفیت غنی بهره برد.

مهندس صفری رسیدگی به مسایل و مشکلات انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون های فرهنگی و اجتماعی را از جمله اهداف حضور خود در این نشست عنوان نمود و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نشست هایی ضمن بحث و بررسی مسایل و مشکلات احتمالی، موجب ارتقای نحوه فعالیت و عملکرد انجمن ها می شود.

در بخش دیگری از این نشست، دبیران انجمن‌های علمی دانشجویی و کانون‌های فرهنگی و اجتماعی با اشاره به مسائل و مشکلات کانون‌ها و انجمن‌های علمی، وجود مشکلاتی در استفاده از سامانه فرنما، ارتباط گیری با ارگان‌ها و سازمان‌های بیرون از دانشگاه، تخصیص بودجه برای انجمن ها و کانون ها، ثبت نشدن عملکرد کانون ها به عنوان رزومه عملکرد و فعالیت فرهنگی و تخصیص بودجه مختص کارهای پژوهشی برای انجمن های علمی و عدم تخصیص امتیاز در ارتقاء اساتید مشاور را به عنوان مهمترین مسایل انجمن ها با معاون اداره کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی  وزارت علوم مطرح کردند.

 مدیریت امور اجتماعی ۱۰۶ انجمن علمی و ۱۸ کانون فرهنگی و اجتماعی فعال دارد و تا به امروز بیش از ۸۰۰ برنامه علمی و فرهنگی را اجرا کرده است

 


( ۳ )

نظر شما :