کارگاه مسیر آینده شغلی من در دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی برگزار شد

۲۷ آبان ۱۴۰۲ | ۱۳:۲۵ کد : ۲۰۷۴۲ اخبار
تعداد بازدید:۳۹۰

 

کارگاه "مسیر آینده شغلی من"  در راستای راهنمایی و انتقال تجربیات اساتید و کارآفرینان به دانشجویان نو ورود دانشکده برنامه‌ریزی و علوم محیطی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، در ابتدای این آئین، دکتر حکیمی نماینده دانشکده در کمیته کارآفرینی و اشتغال دانشگاه تبریز درباره فلسفه و اهداف برگزاری این کارگاه و مزایای کارآفرینی و فرصت های شغلی جدید رشته جغرافیا سخنرانی نمود.

دکتر حکیمی با اشاره به اینکه یکی از دغدغه های اصلی و مهم در زندگی هر فرد انتخاب مسیر شغلی است که بخش عظیمی از هویت فرد با آن معنا پیدا می کند، گفت: انتخاب شغل فقط به مرحله خاصی از زندگی مربوط نمی شود بلکه ماهیتی پیوسته و تکاملی دارد.مسیر زندگی شغلی یک فرایند مادام العمر است هنگامی که وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوید پختگی و یادگیری و تجارب مرحله قبلی به مرحله جدید انتقال می یابد و کمک می کند ادامه مسیر را پیدا کنید.

سخنران بعدی این کارگاه، ولیزاده فارغ التحصیل رشته جغرافیا دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی و رئیس برنامه ریزی و نظارت سازمان صمت استان آذربایجان شرقی بود که به بیان تجربیات خود و زمینه‌های کارآفرینی در رشته جغرافیا در ارتباط با سازمان صمت پرداخت.

در ادامه، نورپور دیگر فارغ التحصیل رشته جغرافیا و فعال در طرح های مطالعاتی مربوط به رشته جغرافیا تجربیات و فرصت‌های موجود را با دانشجویان به اشتراک گذاشت.

دکتر تیموری، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده نیز در این کارگاه با ذکر تجربیات و خاطرات کاری خود در دوران دانشجویی، توصیه‌هایی در مورد تحصیل و اشتغال به دانشجویان ارایه کرد.

در پایان، دکتر هاشم رستم زاده رئیس دانشکده برنامه ریزی و علوم محیطی در مورد امور انجام شده و جاری دانشکده برای تسهیل در مهارت آموزی دانشجویان و همچنین تسهیل روند اشتغال آنان ارایه نمود.

 


نظر شما :