سومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه ۳ کشور در دانشگاه تبریز برگزار شد

۲۰ آبان ۱۴۰۲ | ۱۴:۴۸ کد : ۲۰۶۹۷ اخبار
تعداد بازدید:۳۸۵

 

 سومین نشست هم‌اندیشی مدیران و کارشناسان تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور در سال جاری به میزبانی دانشگاه تبریز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه تبریز، دکتر محمد رسول خدادادی، دبیر تربیت‌بدنی دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور و مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز گفت: این جلسه به منظور بررسی تقویم رویدادهای کسب سهمیه برای شرکت در شانزدهمین المپیاد ورزشی قهرمانی دانشجویان دختر و پسر برگزار می شود.

وی در ادامه با بیان اینکه در حال حاضر جشنواره پاییزی ورزشی دانشجویان در رشته های مختلف بر اساس تقویم ورزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در دانشگاه‌های سراسر کشور در حال برگزاری است، تصریح کرد: این جشنواره ورزشی فرصت خوبی برای آماده‌ سازی تیم ها و نفرات برای حضور و شرکت در شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزشی عالی است.

مدیر تربیت‌بدنی دانشگاه تبریز اضافه کرد: جشنواره ورزشی دانشجویان، بستر و فرصت مناسبی را برای توسعه و مشارکت دانشجویان در فعالیت ورزشی در رشته های مختلف فراهم می کند.

به گفته وی در دانشگاه تبریز بیش از 20 هزار نفر دانشجو مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد، حدود 7 هزار نفر در جشنواره ورزشی دانشجویان شرکت می کنند.

دکتر عبداللهی، معاون تربیت‌بدنی دانشگاه تبریزدر ادامه این نشست، به تشریح نحوه کسب سهمیه حضور در المپیاد و تقویم رویدادهای ورزشی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه ها و موسسات آموزشی عالی پرداخت.  

به گفته وی شانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاهها و موسسات آموزشی عالی سراسر کشور در دو بخش دختران در ۱۳ رشته ورزشی(فوتسال، بسکتبال، والیبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دوومیدانی، کاراته، تکواندو، ووشو، شطرنج، تیراندازی) و پسران در ۱۶ رشته ورزشی (فوتسال، بسکتبال، والیبال، هندبال، تنیس روی میز، بدمینتون، شنا، دوومیدانی، کاراته، تکواندو، ووشو، شطرنج، تیراندازی، جودو، کشتی آزاد و کشتی فرنگی) برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است، در این نشست مدیران دانشگاه‌های منطقه ۳ کشور نیز به ارائه دیدگاه‌ها، موانع و برنامه‌های خود در راستای محوریت جلسه پرداختند.

سومین نشست مدیران تربیت بدنی دانشگاه های منطقه ۳ کشور، با حضور مدیران دانشگاه‌های (تبریز، ارومیه، تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان، زنجان، شهید مدنی آذربایجان، صنعتی سهند، صنعتی ارومیه، بناب، محقق اردبیلی، مراغه، هنر اسلامی تبریز) و نمایندگان دانشگاه‌های غیرانتفاعی، پیام نور، فنی و حرفه‌ای، دانشگاه جامع علمی و کاربردی و فرهنگیان در دانشگاه تبریز برگزار شد.

شانزدهمین المپیاد ورزشی قهرمانی دانشجویان دختر و پسر تابستان سال 1403 به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار خواهد شد.


( ۱ )

نظر شما :